sábado, 13 de octubre de 2007

Campionat futbol sala.

Continuant en ordre cronològic, el passat diumenge, vaig jugar un campionat de futbet per a clubs d'escacs, una cosa friki. molt friki
Però enguany va estar molt be, el meu club, el Circulo Mercantil de Castelló. va aplegar a la final, que va estar molt disputada, i on vam perdre amb l'Alaquàs per 3-2.
Vos deixe el testimoni gràfic, on podeu veure alguna parada interessant, i algun gol també. (som els de roig)

http://www.youtube.com/watch?v=xXq2-wXBeh4&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=GUwsA_C9rg8&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=AdMvY_3VQ3Y&mode=related&search=

Això es tot de moment.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Borrianet!

Com bon blogger que sóc, ja m'he ficat al dia amb la teua actualitat. En quant al futbet, veig que ja fins i tot fiques enllaços a Youtube. T'has fet un home feble... Per cert, dir que t'he vist en forma, eh. Hauràs perdut algun kilet per terres alemanyes...

L'Oktober m'ha semblat un viatge prou complet. M'alegre que t'hages trobat amb tan bona companyia. Connectar amb algú d'eixa manera és un algo que succeeix de molt en molt, tant, que una vegada que passa, ja no creus que puga tornar a passar mai més.

Me'n aguarde les burraes perquè em sembla que aquesta tipeta t'ha tocat l'ànima. Bé, que tingues un bon dia. Jo ara en no res em pire a fer Brunch, no al lloc d'aquell dia que quasi deixem al local sense vaixella, sinò a altre molt prop que és grec i tenen menjar més mediterrani.

Dona records a tots de les meues parts. Cuida't, bandarra!

JULI

Àlbert dijo...

Ei Saül!

Tio, videos del youtube només es posen si tenen algun interés especial (femelles, bàsicament), perquè si no vindrà el Tipet i te desfarà el bloc. Com ho farà amb mi ara que he posat uns videos de dos freakis japonesos o de per allí.

Que dic jo que, ja posats a posar videos, per què no poses cert video que ha arribat a les meues mans on apareixes ballant la "danza del vientre"?

I bé, ja posats, per què no el publique jo mateix en youtube? (sóc comprable, per uns quants eurets no l'ensenyaré a ningú, va)

Au figura!

Albert