viernes, 26 de octubre de 2007

A dia de hui

A dia de hui no se els dies que fa, que no actualitze el blog.

Si en lloc de medir-ho en dies, ho medim en festorres que m'he pegat, puix serien 3.

La última ahir en el concert de benvinguda de la universitat de València, jo anava per veure a Muchachito, que era segurament un dels que més ganes tenia de veure en directe... i la veritat és que no em va defraudar, més d'una hora i mitja de concert, sense parar ni un segon de botar, i de disfrutar, en el bon pet que portava.
Si no coneixeu a Muchachito vos el recomane molt, perquè és un virtuós, és impresionant la festa, la gent que hi ha dalt de l'escenari, el Santitos de Veracruz i sobretot, l'espectacle que és veure'l tocar el bombo i la guitarra al mateix temps, impressionant!!!
I després, acabar la nit tant borratxo en dues xiques guapes, és un luxe.

Seguint cap enrere, la següent era en les festes de les Alqueries, que mai em defrauden, tenia ganes de pegar-me una festa grossa en els meus amics, i en una orquesta bona, i uns quants cubates, tota la nit va ser genial.

I la última, el sopar exclusiu de classe en casa Botella i Nando, el dia del diluvi universal, els molts cubates de whisky i acabant, com sempre tancant el Betty Pop, i a més en esta ocasió, pegant bots fins a l'últim moment. Una nit molt interesant, i a més em vaig gitar bufat i vaig fer de les meues en el mòbil pareix.

He eixit algun dieta més, no cregau, però estos tres han sigut els millors, fins un altra...

No hay comentarios: