domingo, 20 de abril de 2008

Riviera Maia 2008

Tot allò que puga escriure ací sobre el viatge, no serà ni una millonèsima part d'especial com cada minut que vam passar a Mexic, així que he decidit no contar res, ni fer tampoc el típic resum.

El millor resum del viatge, és el testimoni gràfic que penjaré proximament, i sobretot, el record que jo guarde de les cares de felicitat que tots teniem en Cancun.

Perquè si, perquè els meus companys d'habitació, Mariangels, Laura, i Fatima, Pablo, David, Sempere, Àngela i Cesar, els borratxos industrials, els d'un curs menys, tots en general feien en Cancun cara de molta felicitat, d'estar disfrutant...
Va guanyar l'enquesta, el que va respondre que em posaria roig gamba, perquè la panxa perfecta, i follar he follat el doble del que folle en Espanya, així que una nina xoxona, per al que va respondre que em posaria roig gamba, pot passar a per ella quan vullga...

I us deixe un parell de jeroglífics de momentasos del viatge:

Per què quasi ens tiren de l'hotel? (By Nando)


En Mèxic no es beu cervesa, en Mèxic als autobusos es: (difícil, impossible quasi, si no has estat allí)





Conga, conga me gusta la milonga!!!
Cerraran la discoteca pero no la hemeroteca.
Baila el chitchen itza, el chitchen itza se baila así.
Sebaver!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Buau, com te fas d'interessant, eh??.

Doncs si al meu espai no he dit res de la marihuana és pq ma mare no ho mira però mon germà algun cop sí i el cabró no es calla res i no vull que ma mare em comence a menjar el cap amb que si quasi ens tiren per això, que si tinc problemes amb les drogues, etc. Et va bé la resposta??.

Als autobusos es mama chela i l'altra és marihuana i gràcies per incloure'm al grup dels que s'ho passaven malament, eh cabró??. Que esmentes a qui vols.

Anónimo dijo...

Nota: el tipet tot i que estava més roig que de normal, també s'ho passava be...

Anónimo dijo...

El tipet es un envejos... k si no li nomenes... jajaja!

A mi mai se m'oblidarà la vesprada dels 3 Blue Lagun... perque d'això s'alimenta la feliçitat... de moments com eixos! Inesperats però molt intensos!!

Gràcies! I no dic més per a que després no em diguen de pilota o alguna cosa pareguda!jeje!!

Vixca les IGUANOTES!!!!
Vixca el tekilaaaa!!!

k collons?? ...

Vixca NOSALTRES!!
Vixca els Ing. químics i associats!!!

Julián Mora Lucas dijo...

Vixca, vixca la Riviera Maia!

Ie, tu si que fas pinta d'haver-t'ho passat bé, no com el Tipet que segur que s'ho ha passat plorant tot el viatge. Molt apropiat lo de endur-se a Maria a l'altra part del xarco (o per comprar-ne allí). Uns dietes en la trena a 12000 km de casa vos hagués fet reflexionar una miqueta més.

A vore si ens deixes vore alguna foto d'eixes de felicitat que tu dius. Per ací tot en ordre. Ja ha arribat la primavera i els plans de samarreta curta comencen a otejar-se a l'horitzó.

Au, canalla!

JULI

Anónimo dijo...

Mira si ha estat be, que jo encara estic "patint" lo molt que disfrutarem.
Puta gastroenteritits!
Supose que vos tornaré a vore algun dia.