sábado, 5 de abril de 2008

El principi del final

El viatge que el dimarts comencem, serà el principi del final.

El principi del final d'una etapa, d'uns anys, que amb els seus bons moments i amb els seus moments roïns seran inoblidables i irrepetibles.

A partir d'ahí escasos dos mesos, de fer allò que hem fet sempre, eixir, anar a classe, estudiar en la biblio, i no deixar de riure.

El futur, no sabem si serà millor o serà pitjor, però serà diferent.

Els tipets per Europa, ja han viscut eixe canvi, les seues vides, i sobretot les dels que porten més d'un any fora ja han canviat, però ara per a tots va canviar. La rutina que compartiem, l'anem a deixar de compartir, i cadascú tindrem unes ocupacions.

A partir del proper setembre, deixare'm de veure'ns tots els dies, alguns se'n aniran d'Erasmus, altres faran pràctiques en empresa, altres el projecte en el poli i jo no tinc ni idea del que vaig a fer.

Tinc ben clar, allò que segur que no faré, no deixaré que l'amistat que ha sorgit amb els meus companys de classe caiga en l'oblit, quan no estiga en l'estranger continuaré vivint a València, i em continuaré pegant bones festes. Però no tinc ni destí, ni idea d'on pararé a partir de setembre.

Però aquest principi del final va a ser espectacular, segur!!, perquè allò que Xavi Castillo no sabia és que "lo fi de lo món" comença en Cancun, a partir del dimecres que ve...

Pulsereta vine a mi.....!!!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Parlar de futur... k me vas a contar??jaja!

ViVa MéXiCoOoOoOoO!!!!!!!