domingo, 14 de diciembre de 2008

Girls just want to have fun



Ahir, escoltant la primera hora de carrusel deportivo (que sempre és per a tronxar-se de risa), un xic, o un xiquet de 17 anys, demanava als comentaristes consell perquè la novia l'havia deixat.
Entre les mil parides que li van dir, que segurament l'afonarien més que l'ajudarien, un dels comentaristes (Gallego, crec) va dir-li, que l'amor com tot al cos humà no és més que reaccions químiques; terminacions nervioses, que alliberen endorfines, que apleguen a altres terminacions i ens fan sentir, ens fan pensar, ens fan estimar... una cosa així.

A mi no em fastidia ni em cabreja, que passen certes coses, que a més han tardat massa i tot. Les coses que no depenen de mi, en les que no puc influir, no em poden cabrejar, ni m'afecten tampoc.
Tampoc em cabreja, que aquestes reaccions químiques, es donen en mi, és també inevitable.
Si que em cabreja, i molt, algun comportament estúpid que he tingut últimament, trencar promeses (vaig dir que mai més tornaria a parlar d'ella al blog, i ací està), em cabreja perdre el temps pensant...
A mi que soc una persona prou cerebral, em cabreja no poder tindre-ho tot baix control.

La cançó diu que les xiques sols volen divertir-se, i últimament m'he donat conter que jo puc divertir-les. He tingut distraccions que han estat genials, i que si més no, han fet que la terminació nerviosa, encarregada de pujar-me l'autoestima s'haja activat.
Just per això encara em cabreja més no poder oblidar, no aplicar-me els consells que done en altres blogs, que són tan valids, i estan tant bé.

I deixe correr el temps, que tot ho cura. I em debatisc entre pendre decissions dràstiques, o no fer res.

Amb la única esperança de que siga cert que les xiques sols volen divertir-se.

5 comentarios:

Àlbert dijo...

M'ha agradat açò: "Les coses que no depenen de mi, en les que no puc influir, no em poden cabrejar, ni m'afecten tampoc."

Llàstima que com tu bé dius, no funcione en la pràctica, probablement perquè hi ha molt poques coses en aquesta vida en les que no puguem influir d'alguna manera.

Ara bé, és impossible controlar el nostre estat emocional. Com diu una amiga meua (que és precisament aquella què em dona més mals de cap), les emocions no són com una aixeta que es puga tancar o obrir a voluntat.

Ja que tot es redueix a la química, i d'això en sabem un munt, un exemple clarificador: Podem afavorir certes reaccions mitjançant un bon catalitzador, no obstant això és la termodinàmica qui dicta la reversibilitat o irreversibilitat d'una reacció.

Quantes toneries dic, mare...

un abraç!

albert

Julián Mora Lucas dijo...

Sabina va sentir a algú dir una vegada: "Somos física y química". I va fer un disc amb aquest títol.

I és que així és. A mi també m'aterra adonar-me'n que per més que conega i experimente, mai puc tot plegat utilitzar la raó al 100% per a eixir ben parat de les qüestions sentimentals.

És estequiometria pura i dura. 2 mols d'hidrògen i un mol d'oxígen, baix determinades condicions de pressió i temperatura, donaran 2 mols d'aigua i es desprendrà una gran quantitat d'energia.

Quan aparega una noia que es puga combinar estequiomètricament amb nosaltres, baix determinades condicions de receptivitat i afectivitat, resultarà el mateix producte sempre alliberant-se la mateixa quantitat de frustració o d'eufòria.

Els consells aliens i els autoconsells ajuden puntualment.

Només les òsties ensenyen.

I fins i tot també després s'obliden.

JULI

Lula dijo...

A mi m'altera molt tot, sobretot allò que no puc controlar.... Cadascú és com és.
Et temps passa i les coses se superen i a voltes s'obliden, a voltes no.
Les noies només volen divertir-se?
Donx igual que els nois: a vegades si, a vegades volen alguna cosa més.

En qualsevol cas, una actitud hedonista envers la vida sempre és recomanable, xq al capdavall, la vida és una merda i al final et mores, els bons moments són l'únic que mai et podran prendre.


Molts petons i bon 2009!!!

Anónimo dijo...

Promeses de vegades es imposible no trencar-les i control... qui no vol tindre-ho tot baix control??

La clau de la vida es aprender d'ella mateixa. No es roí pensar en algú ni tampoc recordar a eixa persona encara k tal volta no sel mereixca.

Fisica & Química.... M'encantat l'estequiometria de Julian... tens tota la raó!

Anónimo dijo...

Les xiques només volen divertir-se... i que tú estigues ahí per al que elles vullguen, i quan elles vullguen.

Jo els dic: i una merda! Ja està bé, ja.

Tú pots donar-los llibertat,no t'importa que la tinguen, que tinguen la seva vida a part de la parella, peró en quan la llibertat te l'agafes tú venen els problemes. I ja m'ha passat diverses vegades.

I que s'enfade qui vullga, per a aixó escric en anònim, jeje.