lunes, 29 de diciembre de 2008

Recomanacions 2008

Jo considere que tinc un gust acceptable. Sé allò que m'agrada i allò que no, i quan recomane a algú, que té un gust paregut al meu, alguna cosa, normalment sol dir-me que li ha agradat la meua recomanació.

Així que si no sabeu quin llibre llegir, o quina pel·licula o quin disc baixar de la burra, ací us deixe el que més m'ha agradat del 2008.

Llibres:
Jo crec que aquest és l'any que mes llibres he llegit, fins 12 vaig aplegar a contar, des d'Auster a Houellebeqc, passant per Matilde Asensi, i la catedral del mar, però recomanaré dos:

Saber perder. Del director de cinema David Trueba. És un llibre genial, que conta històries quotidianes, de quatre personatges que et sorprenen, qe t'enamoren, que et posen nerviós, em va encantar.



Los hombres que no amaban a las mujeres. No cal que parle molt d'ell, perquè és el major éxit literari actual. És un novela tan atípica, que tracta la investigació sobre un assassinat d'una forma tan diferent, i amb tanta intriga, tant d'humor, i amb un final tan sorpressiu, que val molt la pena.
El millor és que és la primera part d'una trilogia (ja ha eixit la segon part, i ja la tinc). El pitjor, que el seu autor, el suec Stieg Larsson va morir al poc d'entregar-la, així que hi haurà que disfrutar-la, perquè ja no escriurà més llibres.



Música: M'han agradat l'últim de Quique González, l'últim d'Extremoduro, lo nou de La Pulqueria, i he descobert a Aaron Saez, a Conchita, però els dos millors descobriments crec que són:

Gertrudis



i Russian Red



Cinema: No he vist molt de cinema, i molt poc m'ha cridat l'atenció. De les pel·licules espanyoles nominades al Goya, sols es salva un poc "La Soledad", decepció en Batman, i de les produccions americanes, sols m'ha cridat un poc l'atenció Juno, que és diferent a la resta. Ara que tinc pc nou, i disc dur reproductor, em posaré més al dia en el cinema.




Altres recomanacions: lo millor que he provat el 2008 és l'absenta, el millor programa de televisió Pekin express, el bar "A lo loko" del meu carrer de València també està molt bé, i cascar-se-la en la mà que menys domines...és diferent.

2 comentarios:

Lula dijo...

Gertrudis i Russian Red.... molt bons!!!

I el llibre del Trueba, me l'han recomanant per diferents bandes, així que tot i tenir una pila escandalosa de llibres pendents, no crec que resisteixi la temptació si el veig.

El del Larsson.... mmmm..... a mi els bestsellers em donen una mica de grimilla, no sé com dir-ho
Dis-me pija gafapasta


Molts besotes i molt bon 2009!!!

Anónimo dijo...

creo que no podré aplicar todas tus recomendaciones, jajajaja.

El libro de Trueba sabes que me encantó. Así que si desde aquí animo a alguien más a que se lo lea...genial.