lunes, 10 de agosto de 2009

Saül 2.0

Així com Microsoft ha decidit jubilar el seu sistema operatiu, jo també vaig a canviar el meu, per a passar a ser Saül 2.0

Perquè ara hauré d'afrontar nous reptes, i no sé si el Saül 1.0 estava preparat, he decidit formatejar-me i instal·lar aquesta necessaria actualització.

És sols una actualització, una millora, així que ningú espere canvis espectaculars, i que no es preocupe, les millors aplicacions de Saül 1.0, estaran també a Saül 2.0.

Saül 2.0 seguirà sent tan paiaso com la seua anterior versió, es podrà seguir contant amb ell, per a qualsevol festa, sarao, quedada que es propose, i procurarà comportar-se almenys igual de bé com Saül 1.0 amb la gent que s'ho mereix. Continuarà disposant de les aplicacions "pantalon tobillo show", "anem a esmorzar després d'una nit de festa", "no m'enfade mai per res", "dreta prodigiosa de padel" i "algun dia acabaré la novela".

Per contra s'han eliminat algunes aplicacions inutils, que no feien més que donar problemes, així a la versió 2.0 ja no estaran els programes "m'enamore sempre de qui no toca", "puc aplegar a ser molt pesat", "la mandra sempre m'acompanya" i "sempre conte els secrets" (encara que no està comprovat que aquest últim s'haja pogut eliminar per complet).

A més la nova versió inclou noves aplicacions com "curs accelerat per a oblidar a xicones", "Curs d'alemà en mes i mig", "ganes d'acabar el projecte" i l'esperadíssim "Disfruta d'un any per Europa".

Espere que la nova versió Saül 2.0 no defraude, i us agrade almenys tant com l'anterior, que em demostreu sovint que us mola.

2 comentarios:

Fati dijo...

seguro q la nueva versión nos igual o incluso más que la anterior. Aunque hay algunas cosas q no creo q puedas cambiar, si no contases los secretos...ya no serías saül!!

espero que os lo hayáis pasado muy bien en Burriana, q cabrones!!yo enferma en la cama y vosotros de fiesta!!eso sí, espero ser una de las 8 personas que acudan a la próxima!

muchos besos!!!

Nando dijo...

Fati ha escrit abans que jo el que anava a ficar, si no contares els secrets no seríes Saül, i començaríes a caure'm be, així que no ho retoques. A mi ja no m'afecta aquesta aplicació, perqué he aprés a no contar-te el que no vull que es sàpiga :)

Encara que he de dir que a les últimes quedades hem sigut parella de fet: a Estocolm (aventures, cuina de Botella...); a Daimús (parella de fut-gespa i fut-tenis); i a Burriana (tornada a casa friki, friki).