jueves, 1 de noviembre de 2007

Inconformista (II)

Torne a cagar-me en tot.
El (I) el podeu veure al següent enllaç:
http://www.fotolog.com/paskualet/27475885


Mecagüen los martires y beatos,
memoria franquista que da grima,
mecagüen los diptongos y los hiatos
que siempre me joden la rima.

Mecagüen los que gritan viva España,
en el ultimo patriota me cago hoy,
mecagüen los que lo hacen con saña,
Aznar, Anson, Losantos y el primo de Rajoy.

Mecagüen el que patalea al diferente,
ecuatoriano, pakistaní, guineano
si, al fin y al cabo todos somos gente
si es mi hijo le corto la mano.

Mecagüen los te quiero como amigo,
mecagüen las risas contagiosas,
los cobardes necesitamos abrigo
vamos de valientes, pasan estas cosas.

Mecagüen las soleadas mañanas de domingo
que no respetan ni siquiera a la resaca,
mecagüen los culos con respingo
mecagüen por un beso de la flaca.

Mecagüen los 23 que cumplo el martes,
que la vida no es un camino de rosas,
pero en la mia soy juez y parte,
de momento, no necesito diosas.

Mecagüen estos ripios malabares,
no soy Lorca, ni Alberti, ni Machado,
ni esto el Cantar de los Cantares,
pero cuando escribo me siento liberado.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Comentari no de l´entrada original.
Paraules menudes pq potser avui per a tu (molt a dins, molt a dins) sí siga un dia especial.



De tant en tant torno a ser nen
però avui m’he aixecat més despert,
he volgut traspassar el mirall
i quedar-m’hi tot l’any
a volar i a somiar.

He sabut d’algú com jo
que vol aprendre a caminar,
m’han dit que ja és gran
però que no té por
de tornar a començar.

No sé ben bé perquè
he demanat al cel
que mantingui el món en peus
que no arribi el fred.

He sabut que així com tu,
hi ha molta gent que vol canviar,
n’hi ha molts que volen fer
un viatge molt llarg
per volar, per somiar.

Jo només;
Voldria saber, si la teva vida és com la meva
o és que encara no has canviat,
voldria saber, si has trobat la clau que obre la porta,
la que et porta al món somiat...

Gossos



felicitats

Anónimo dijo...

Mecagüen no poder volver a casa,
mecagüen no tener ni un puto duro,
mecagüen este frío que me abrasa...
Mecagüentó! Qué pronto se hace oscuro!

Pero viva la manzana prohibida,
vivan la Navidad y sus manjares,
viva mi tierra, y no la Prometida,
y que vivan tus ripios malabares.

JULI