viernes, 28 de marzo de 2008

Jeroglífics

En lloc d'estudiar...







Difícils eh?

3 comentarios:

Àlbert dijo...

jaja! L'explorer dóna la solució :p Canvia el nom de les fotos que si no és molt fàcil fer trampa!

En la vida hagués trobat la solució, realment difícils.

A vore si podem quedar abans no creueu l'oceà! El dos d'abril me'n vaig a Itàlia, però l'1 aniré al poli. Espere que estigueu per allí, si no ja quedarem quan torne, allà el 12 d'abril.

Tinc pendent escriure cosetes al bloc.

I tinc moltes ganes de vore-vos a tots de nou, un abraç!

àlbert

Saül dijo...

Arreglat, ja no hi han pistes...

Julián Mora Lucas dijo...

Pues home, què vols que et diga... Jo al primer cop de vista ho he tret, sense noms i sense merdes, i no és que siga superdotat jo (en quant a la ment, em referisc...).

Jo també desitjaria vore-vos abans de què marxeu. Fa un ratet he llegit el teu correu. Em passaré per ta casa el dilluns, per supost, i et pegue una palliça al Pro i em fiques al dia de les expectatives de la Riviera Maya, Cancún.

Ups! Se m'ha escapat!

Abraços, crack!

JULI