sábado, 7 de febrero de 2009

El (segon) millor video del youtube

M'encanta perdre el temps. I una molt bona forma de perdre el temps és passar hores mortes al youtube. Ací deixe una selecció dels videos que més m'agraden, que més em fan riure, són genials.
I tornarem a fer una enquesta, a veure quin és el vostre preferit:

Chicas Tintín

La raça humana és molt variada. És increible que estes persones siguen de la mateixa raça que jo. Supercélulas... Em fan riure molt, però molt.



Tio Masclet

Fina ironia. Crítica a lo pitjor del valencianisme més rancio. L'hauré vist 700 o 800 voltes o mil...



La caída de Edgar

Ya Weeeei... Mai sap quan et pots fer famós. Quasi 13 milions de visites i infinitat de versions. Alucinant!!



Contigo no bicho

Tocate los cojones Mari Loles!!! Tota una generació de xiques s'ha rist d'este video, perquè elles tenen el poder. Chewaka gràcies perquè sense tu este video no seria possible.



Gol de Maradona als inglesos

Qui no s'emociona amb este video és que no té sang a les venes. TATATATA, ¿barrilete cosmico de que planeta viniste para dejar en el camino a tanto inglés?



Momentaso

Els penals contra Italia. En narració de Carrusel deportivo, el programa que em fa més agradables les vesprades dels diumenges.
"El cristo del Corcovado..." "La moreneta..." "El dia 22 Italia dice adiós"




Koala versions

Mai saps qui te pot sorprendre. A voltes has de fer el idiota per a guanyar-te la vida, ecara que sapies música.



Nazareno rules

Tota la serie de videos de "La peor clase de tu vida" és genial. Nazareno for president, ací una mostra:





Tots estos videos estan bé, però no poden ser el millor. El millor és aquest:



O aquest altre:



O els altres de fatimuska84 o lauryss, perquè nosaltres som els protagonistes i perquè estan plens de bons records.

Ara, a votar, pel segon millor video del youtube, i afegiu noves propostes als comentaris.

Fora de concurs

Edite l'entrada amb algunes sugerències, que m'han anat aplegant:

El yayo i les seues bromes a models, enorme. La model es creu que està presentant un programa, i passa açò: Recomanació by Julián

"¿No te gustó la parte del reggae?"







El millor ball de Xuxa, molt adictiu: Recomanció by Aliperis



Material propi:

Gominolas, "y yo soy un pequeño fresón" me parto y me mondo...:



Alineació Atlético de Madrid Antoñito Ruiz:

"el yerno de Dios lleva el futbol en la sangre, es parte de su alma..."




Esto es todo amigos

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Està difícil,eh?
Jo me quedaria amb els dos últims, però com no es poden votar...
No tenen cap desperdici!M'he rist molt en el de "contigo no bicho", xo no puc fallar al tio masclet que és tot un clàssic.
X cert, el koala m'ha sorprés molt,jejeje
un bes

Anónimo dijo...

Falta el video del Maeso ballant Xuxa!jaja.

Em quede en Contigo no Bicho, q sóc fan i no puc traicionar-li...

Un bes!

Àlbert dijo...

Ei! Has posat videos molt bons, però el millor per mí sense dubte és el del tio masclet! Beim!!

Enhorabona pel dibuix! Ja era hora, m'alegre moltíssim!

He vist que anireu a Estocolm en març!? Sembla que és un cap de setmana? Jo m'apuntaria, agafaria un tren i m'en pujaria dissabte i diumenge. No sé com tindreu el tema de l'allotjament, però jo conec un alberg que està fenomenal. http://www.fridhemsplan.se/
Qui anireu al viatge?

Sé que vos dec almenys una actualització en el blog, però últimament no pare (afortunaadament!) Però promet donar-vos notícies molt pròximament. T'avançaré que tot va genial, i que pel teu comentari al meu blog, veig que les notícies volen. Bé, ja vorem què passarà, si hi ha sort o què...

Un abraç!

àlbert

Anónimo dijo...

Ie, però el Nazareno eixe és el puto amo! Quin tronat!

Videomatch és la risa... Has vist els xistes de Yayo? Fica-te'ls... Mortals!

Parliamo, mestre.

JULI