lunes, 23 de febrero de 2009

Carnaval, Carnaval, Carnaval de Pego





Un resum d'un dia genial:

Paella boníssima, futbet, tercio, bàsquet, Lo Pelat, Antonio Orozco, pantalon tobillo, pacharán, cartas, puticartas, mimos, punks, cruelas de vils, 101 (-99) dàlmatas, kasalla, pasacalle, encontres, primeres pèrdues, micròfon, pèrdua definitiva, superheroïnes de banyeres, gent de tots els llocs que volien ser amics meus, més kasalla, retrobament (dues hores després), bolso de Tous, La tribu, caputxeta vermella, guitarra trencà, i sempre se'ns acaba fent de dia...







Dues reflexions després del Carnestoltes:

1 - Hi ha gent, a qui no veus tant com vullgueres, però quan us veieu és com si ho fereu tots els dies. No es perd l'amistat, la complicitat, les rises continues. Quan estas a sa casa, et sents com si estigueres a la teua, i sempre és un plaer. Gràcies Auror.


2- Tothom imagina el seu futur. Tothom ha imaginat a voltes com seria el tipus de dona amb qui podria compartir el seu futur. Jo la vaig trobar disabte, jajaja.

5 comentarios:

Àlbert dijo...

Increïble eixe maquillatge!

Anónimo dijo...

Q xulo el disfraz!!

Anónimo dijo...

Ey crack, em doneu un poc d'enveja, jeje.

Respecte a la pregunta de l'altre dia al msn no faces cas, ja he trobat la manera de fer-ho, era molt fàcil, peró ja saps, sóc un poc inútil.

Encara no he ficat moltes entrades, peró si vols el meu blog és "pamiecipolski.blogspot.com".

Ja aniré contat-vos coses al blog. 1 abraç monstre.

Anónimo dijo...

Veo que los carnavales de Pego casi dan el pego con los canarios, jajajjjaa. Al menos tú eres todo un carnavalero.

Me alegro de que te lo hayas pasado tan bien, y que hayas conocido buena gente.Si por casualidad quieres cambiar este año y tener unas fallas originales, 14 y 21 de marzo hay por aquí dos grandes noches carnavaleras. Estás siempre invitado.

Un beso ennooorrme,

noedipa

AURORA dijo...

Amoreeeeeeeeeeee!!!

Feia molt de temps que no entrava al teu estimat, al menys per mi, blog, i estic actualitzant-me molt amb ell, t'he dit mil vegades que m'encanta llegir-lo-

Com saps estic en Granada, i des de ahir que tinc internet, així que després de tant de temps sense aquesta eïna tan a mà ara aprofite.

M'he emocionat al veure la teva entrada del carnestoltes, has resumit molt be el que va ser les hores per Pegolandia.

Grácies a tu per no canviar i per fer riure com ningú sap.

Besos!

PD: no s'oblideu de mi en falles.