martes, 15 de septiembre de 2009

I concurs de monòlegs "festes de la Misericòrdia"

Al meu poble, en les festes feien un concurs de monòlegs. Ho organitzava una falla, i feia falta que s'apuntara gent per a que els donaren la subvenció. El primer premi eren 500 euros, el segon 300 i el tercer 200.

La meua germana que té amics a la falla em va animar per a presentar-me, però quan vaig tindre el monòleg escrit no em vaig veure dalt de l'escenari... jo soc ocurrent, i sé dir coses que facen riure en el moment oportú, però no sabia si anava a fer-ho bé... i el meu germà va eixir al meu rescat i va decidir que ell diria el monòleg.

Vam estar els 3 dies que teniem abans de fer-lo assatjant, marcant els acudits, millorant-los, donant-li rotllo, i el resultat no va poder ser millor.
El monòleg estava ben escrit, el meu germà el va bordar, i el public es va fartar de riure i aplaudir. Així que vam guanyar la nostra semifinal i estem classificats per a la gran final, que es celebra el dia 25 al teatre Payà de Burriana.

Hi ha competència, però vistes les rises del públic en les 3 semifinals, tenim moltes opcions, a més hi ha que fer un monòleg nou, que ja està escrit i em sembla que pot donar encara millor resultat que el primer.

Si algú vol que li envie els monòlegs, sols ha de demanar-me'ls, però clar un monòleg escrit perd molt i hi han moltes parides que parlen de Burriana i no entendreu. També si algú vol vindre a veure la final, les entrades es venen en Suvi's (i algun lloc més que no recorde) a 5 euros, (si algú que no és de Burriana vol vindre li la puc conseguir jo).

I açò volia contar.

4 comentarios:

Fati dijo...

yo quiero!! o mejor, en la cena como despedida, los recitas tu no??

muchos besos!!

ya tengo ganas de verte!!

Julián Mora Lucas dijo...

Jo sóc un dels privilegiats que ja el tinc, i admitisc que està fenomenal!

Ie, el sopar, quin merder de mails, tu. Al final supose que serà dijous.

Ja parlem!

JULI

Unknown dijo...

Com a Saüla-fan q sóc, per descomptat que vull una copia dels 2 monòlegs, jo ja em puc imaginar el teu to irònic (q ja diferencie lo del "que guapo"). De totes maneres, el dijous al sopar en recites un.
I si pogueres conseguir-me entrades jo aniria amb Tonica, Bea i la gentola q ja coneixes (q elles ja son també mig-fans teues després de vore el show pantalon-tobillo, i estan en paro i amb temps lliure com jo). Ja em diràs alguna cosa.

PD: Tú el q busques és la fama, no? q si llibres, q si monòlegs...haver-te clavat en lletres! q collons fas fent enginyeria química?? robar-me el curro a mi?

AURORA dijo...

...ieeeeeeeeeeeeee ENHORABONA i m´encantaria poder estar en la final. Per fa enviam el monóleg, m´agradaria llegir-lo, encara que haguera estat be que el gravares i el penjares en youtube o algo, no? Molta sort i a per la final. Sempre te dit que servies per als monòlegs, i no dubte que el teu germà l´haurà bordat, però haguera estat be que el feres tu. Moooooooooooolts besets i un abras!!! Si pot ser enviam tb el de la final.