domingo, 11 de octubre de 2009

Coses que trobaré a faltar

Tinc esta entrada en pròximament des de fa temps ja, i no l'havia escrit encara, perquè quan s'està d'Erasmus, encara que siguen pràctiques, es té poc de temps, i també perquè no sabia molt bé com encarar-la.

Perquè si l'haguera escrit abans de vindre, segurament ací hagueren aparegut coses diferents, però una volta ací et dones compte de que pots prescindir quasi de tot, i que la majoria de coses que creiem necessaries són superflues. A més intente esforçar-me per portar una vida no molt diferentt a com era la meua vida a Espanya, perquè el lloc on estàs, evidentment t'influeix, però no és tan important com el caràcter, o la determinació que tingues de fer coses.

Perquè amb els meus pares parle realment molt més que quan estic a València, i clar, encara que no tens el contacte físic, no pots donar-li un bes a ta mare, ni res d'això, puix els tinc informats, i em veuen per la cam.

Els tupers de ma mare si que els enyore un poc, eixe arròs al forn, eixa fideuà, són coses de les que no vaig a disfrutar ací. També em fot no tindre forn, microones ni congelador, perquè posar una pizza o una lasanya al forn quan no tens ganes de res va realment bé.

Als meus amics, de la uni i de Burriana, supose que els estranayaria si ací estiguera sol, aïllat, però clar ací també he conegut a gent, als meus "amics" d'ací, "el nucleo" i la veritat és que són genials, gent molt divertida que tenen punts que realment et fan pixar de risa, Carlos, Fran, Dani, Alberto, Jose, Julia, Ali, Carla, Alba, ho anem a passar molt bé enguany.

Em fot per exemple que el concert de benvinguda de la universitat d'enguany siga Macaco, que m'encanta, o que Sabina traga disc nou en novembre i jo haja d'esperar fins a nadal per escoltar-lo...

Hi ha altres coses materials, prescindibles, però que en algun moment vindrien bé, un sofà per a vore esports en una tele, una play, un germà per a picar-me a la play... i després també hi ha altres coses quotidianes, que de moment encara no, però supose que a la llarga si trobaré a faltar, com els dijous de València, els divendres de l'holandés, el padel, anar a vore els partis d'handbol del meu germà, el sol, els whiskys en taronja...

Informant des de Dresden...

11 comentarios:

Nando dijo...

Si no ens trobes a faltar, va a anar a voret ta mare.
P.D: Pues jo sí que vaig a vore Macaco

Fati dijo...

aquí tampoco se te echa de menos!!!! jeje

Julián Mora Lucas dijo...

Com no he trobat la paraula 'Tipets' en aquesta entrada, ja hem cancel·lat els vols per anar a vore't, paiaso.

Per a la teua informació, al final la del mòbil poca cosa... no cumpleix els requisits mínims.

Ja parlem, xalao!

JULI

Unknown dijo...

Què picats tots!! Si l'entrada és "COSES q trobaré a faltar" no sé perquè esperàveu estar inclosos, ademés la gent que ha estat d'Erasmus, sap que es troba a faltar però...es du molt bé! Hi ha massa coses per fer i massa poc de temps.

Saül, jo ja t´he dit que no et trobaré a faltar així que l'entrada em pareix perfectament lícita :)

Nando dijo...

Ie, propose que no li fem ningún comentari a les próximes 3 entrades, com a castig.

AURORA dijo...

Saüüüüüüüüül!!! M´alegra molt que estigues ja tan agustin des de el principi, però:

-...que hages trobat tan bona gent i tan prompte per a compartir els 10 mesos per Dresden, que van a ser maravillosos i inoblidables...mola

-...que digues que no ens vas a trobar a faltar, en part....no mola

Beseeeeeeeeeets!!!

Julián Mora Lucas dijo...

Jo propose que Alícia no isca en defensa de Saül, si realment després diu que no el troba a faltar.

Per cert, Alícia, quan et done el llibre?

Ara quan arriben els graus negatius, i ell estiga tancat en sa casa 3 dies mort d'asco i nosaltres per ací fent soparets i eixint de festa, ja voràs com ens troba a faltar, ja.

Nando dijo...

Jo propose no parlar-li més a Alícia, piratejar-li el blog a Saül, i en compte d'anar a veure al paiaso este, anar a veure a Sempy, que està a Polònia, amb tot el que aixó suposa :)
Per cert Juli, jo també et vaig encarregar un llibre, no sé si comptares amb aixó. Si es que sí ja quedarem, i si es que no, que et peten.
Au!

Anónimo dijo...

Que Sempere està en Polònia?!?!?!

Recony, què he fet comprant els vols a Dresden??

Se li va a caure el piu de follar, eh Nando? Per cert, el llibre per tu està ben reservadet, així que no patisques. Estaria bé que fèrem una quedadeta entre setmana, no una de divendres d'ixes que u no sap ni com acabarà, que tampoc és el millor moment per dur el llibre.

No sé per on cau la gent, si està el poble, si està per ací... Però estaria bé reprendre la quedadeta setmanal.

Au pollastres.

JULI

Nando dijo...

Jo a partir de la setmana que ve ja estarè a València, en un pis amb Botella, així que podríes sopar un dia de tranqui, o anar a fer-nos una birreta, o algo així. Vivim al costat de Ràdio Camps, a l'edifici del costat de Rumbo, així que parem propet.
Al Sempy no sé si li se va a caure el piu, peró que faça allà tot el que puga, que ací la cosa està mu mala.
Au!

Unknown dijo...

Jo propose que els comentaris d'aquesta entrada no es tornen en contra meua i continuen en contra de Saül...