domingo, 18 de octubre de 2009

Ja!

Ja! a més de significar "si" en alemà (encara que els dresdenianos per a dir si, diuen nü i això es mereixeria una entrada a part), és també la marca que qualsevol estudiant Erasmus té com a referència, el "Hacendado" alemany, però encara més barat.

Així un litre de llet em costa 46 centims, litre i mig de suc 60 cèntims i 5 frikandelen (són com hamburgueses) 1,60 euros.

Jo sempre compre al Rewe (un super que té marca Ja!), quan isc de treballar de camí cap a casa, i els primers dies vaig pensar: ho compre tot Ja!, si alguna cosa no m'agrada, ja no la compre més i en pau.

De moment tot m'ha agradat, així que tinc pa de motlle, llet, suc, galetes, salxitxes, frikadelen, formatge, iogurts, bosses de fem, paper de cuina i fins i tot pringles de la marca Ja!

3 comentarios:

Julián Mora Lucas dijo...

Jajaja! Muy bien, mi pequeño saltamontes...

Fati dijo...

Yo soy fan de los productos Ja! 35 céntimos el pan de molde, 59 4 yogures blancos, 69 el queso para ensaladas....jeje. cdo vayamos a verte..todo Ja!!

Unknown dijo...

...doncs si...el Ja! causa "estragos"...però també soc partidaria dels productes del PLUS...ja et deia que la vida en Alemanya pot resultar com barata.

Beseeeeeeeeets!!!