lunes, 26 de octubre de 2009

La millor visita (I). Presentació

La millor visita és un concurs. El meu blog sempre s'ha caracteritzat per la interacció amb els lectors, i sempre m'agrada posar enquestes, concursos i coses així, ara vaig més lluny, perquè està clar que el blog no tindria sentit sense vosaltres que el llegiu, i a partir d'ara aneu també a ajudar-me a construir-lo.

Espere i dessitje que durant l'any que vaig a estar ací a Dresden, alguns dels meus amics (poble, universitat, germans inclús) vinguen a visitar-me; primer perquè no s'arrepentiran, esta ciutat és molt bonica, és barata, la festa mola i té llocs prop també bonics per anar a passar el dia. Segon, perquè quan estàs fora sempre s'agraeix que la gent invertisca el seu temps i els seus diners en vindre a veure't.

Totes i cadascuna d'eixes visites van a ser especials per a mi, i cada visita serà diferent a les altres, i segur que totes em fan molta il·lusió, però...

Sols una podrà ser... LA MILLOR VISITA . I com ho ha d'aconseguir?

Cada grup (o persona) que vinga a visitar-me, haurà d'enviar-me en la setmana següent de la visita, les 3 fotos que crega que defineixen millor el que ha estat el viatge, i un text (20 línies aprox.) on s'arrepleguen les seues impressions, vivències... També haurà d'escollir una frase, que siga "la frase de la visita".
Els que veniu en grup podeu fer-ho entre tots, o deixar a algú encarregat.

Amb eixe material i el meu toc personal jo escriure l'entrada del blog que conte la vostra visita.
Quan s'acabe l'any, un jurat del que jo seré president, i pot ser colabore algun dels meus amics d'ací, escollirem l'entrada del blog que haja quedat més bé, i eixe grup serà el guanyador del concurs.


Primers participants: Tipets (i potser Aurora), el pròxim cap de setmana!!

4 comentarios:

Nando dijo...

Espere que vos ploga molt i es constipeu tots, per a que eixa visita no siga rival per a la que et farem el segon quadrimestre.

Julián Mora Lucas dijo...

Segons visites mai foren bones, Nando.

El teu germà dijo...

Ie germà!!! i quin es el premi del concurs??
perqeu jo si he de ficar fotos i 20 línies....puffff passe jaja.

I damunt después el premi serà a partir no? jaja, per cert demà tindre el dvd, en els dos únics monòlegs que faré a la meua vida, si vols fer negoci, ja saps....a mitges.

Bueno vaig a seguir fent models economètrics, bona nit!!!!

Unknown dijo...

...que vol dir això de, "pot ser Aurora?"...yo también estuve allí...

Besets