martes, 15 de enero de 2008

Minientrada III (por el culo te la hinco)

Estaria be, per arreplegar recomanacions que posarem en esta secció els 5 llibres, pel·licules, cançons... que més ens agraden, així que ja sabeu que heu d'escriure als comentaris.

Comencem hui per llibres, perquè el blog és meu, i jo decidisc.

No sabria dir l'ordre exacte, però aquests cinc llibres m'han agradat molt.

"Malena es un nombre de tango" Almudena Grandes
"La sombra del viento" Carlos Ruiz Zafón
"El origen perdido" Matilde Asensi
"Els ulls de Clídice" Isabel Clara Simó
"Gràcies per la propina" Ferran Torrent

6 comentarios:

carles dijo...

Els meus 5...

- Metafísica de los tubos (Amélie Nouthomb).
- Crónica del Pájaro que da Cuerda al Mundo (Haruki Murakami).
- El Petit Príncep (Saint Exupéry).
- Gràcies per la Propina (Ferran Torrent).
- Coral Romput (Vicent Andrés Estellés).

Au i sort en els exàmens!

Anónimo dijo...

Em sembla bé la teua proposta, encara q poc treballada per a tu ja que ens suposa a tots el mateix esforç, però ací vénen els meus 5:

- La trilogia de Ferran Torrent de: Societat Limitada, Espècies Protegides i Judici Final.
- La Voz Dormida (Dulce Chacón)
- Rebel·lió en la granja (George Orwell)
- Júlia (Isabel Clara-Simó)
- Gràcies per la propina (Ferran Torrent)

Podria afegir uns quants més però són els primers que m'han vingut al cap.

Salut!!

Julián Mora Lucas dijo...

M'agrada saber que em fas el greix del còmput de les visites que diu l'Analytics.

Aquesta vegada tenia permís exprés (ni tan sols demanat per mi) de llevar l'entrada.

El recurs dels millors llibres i les millors pelis ho has gastat... quant? 40 vegades? Bé, malgrat això et ficaré 5 bons que em venen al cap.

- Cien años de soledad (Gabo)
- La joven de las naranjas (Jostein Gaader)
- El alquimista (Paulo Coehlo)
- Tokio Blues (Haruki Murakami)
- La trilogía de Nueva York (Paul Auster)

Au, carabassa.

Anónimo dijo...

- El libro de los abrazos. (E. Galeano).
- La tregua. (M.Benedetti)
- Océano Mar. (A.Baricco)
- Lecturas para minutos. (H. Hesse)
- El libro negro. (G. Papini)

Sí, sí.. permís exprés per llevar l´ entrada...però no portava res roí, no?

I que mania en investigar qui entra...Al final quedarà vedat per aquells que soles es passejen?

Anónimo dijo...

Se m´ha oblidat un que és molt important així q...puc fer nova llista?...o en aquest blog també hi ha corda i et lleven si no estàs massa àgil i la toques amb el pit.

- Ensayo sobre la ceguera.
Ensayo sobre la lucidez. (J.Saramago)
- Novecento. (A.Baricco)
- 20 poemas de amor y una canción desesperada. (P.Neruda)
- Don Camilo (G.Guareschi)

i l´important és aquest:

- Tu sexo es tuyo. S.Béjar


sí, ja sé, pareix un poc cutre... però no. És un molt bon llibre. Escrit per a dones, però molt apropiat per a mascles. Penso que es queda curt i encara deuria explicar més coses. Que la gent està més verda del que pareix (també que per aquells que no es creuen estar verds). No va soles de investigació entre 2, també entre n i clar està, d´investigació d´1 mateix(tant XX com XY). Si podeu, pegueu-li una ullada.

Julián Mora Lucas dijo...

La venjança serà terrible...

Gràcies de tot cor, fenòmeno.

JULI