martes, 8 de enero de 2008

Recull d'oracions inconnexes que sols ténen sentit (i no molt) al meu cap

-"El cura que ha de darme la extremaunción no es ni siquiera monaguillo" La dona amb qui m'ha de casar, la batejaren ahir.

-Tots aquells que la van cagar, maleïran el dia que la van cagar, i si sona a amenaça tal volta és perque és una amenaça.

-Esta cançó si d'alguna cosa no és, és d'amor. No hago otra cosa que pensar en ti... y no se me ocurre nada.
http://www.youtube.com/watch?v=DKi9qVUn5d8

-El 2008 em dona una sensació espectacular, tinc molt bones sensacions amb l'any nou.

-No enviaré més sms bufat.
No enviaré més sms bufat.
No enviaré més sms bufat.

- I ara resulta que el millor que tinc és la memòria, i de que serveix la memòria, per a guanyar al trivial?, espere que almenys em servisca per a recordar als que estime.

-I això es tot, i és res.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo...

- No cridaré més per movil bufada.
- No cridaré més per movil bufada.
- No cridaré més per movil bufada.

però Saül... k ens pasa?? tal volta siga el whisky?? es k... estem un poquet pardals o qué??jeje!

Quan estiguem de festa... l'un a l'altre... "Deixa el movil tranquilet!"jejejeje!

MUAKSSS!!

Julián Mora Lucas dijo...

Senyor inconnex!

Bé, complicat treure algo en clar en conjunt de la teua entrada, només que tot el que dius són veritats com un puny.

Com en esta vida hi ha remei per a tot menys per a la mort, et propose la següent solució per no enviar més SMS bufat, o millor dir, per a què no ho parega.

Tu quan tingues que eixir i sàpigues que pinten bastos, ja hauràs comprovat d'altres vegades que hi ha nits susceptibles d'agafar-se un pet amorós. Aleshores preparat a casa el SMS que hages d'enviar, i així quan t'entren ganes d'enviar-lo ja no corres el perill de parèixer un puto bufat al què li ve el desig al cap en meitat del deliri d'alcohol. ¿Què et pareix?

Aquesta nit ha mort Ángel González, poeta que per a mi representava un dels màxims exponents actuals de la poesia iberoamericana. Li he preparat un menut homenatge al meu blog que supose que penjaré el dilluns (per a què lo de Madrid estiga una mica més). Et recomane que t'abaixes un disc que fa amb Pedro Guerra, anomenat "La palabra en el aire", on alternen poemes i musicalitzacions de la seua obra. Fantàstic.

I dibuix? Ja em contes.

Abraços.

JULI