martes, 24 de junio de 2008

Luis Enrique, vengamos tu tabique.

Si, hem acabat amb el mite, hem passat de quarts. I damunt guanyant als italians, V de vendetta, com diu la rima del títol, que és molt del caràcter espanyol.

Una volta més s'ha demostrat, que no hi han impossibles. Que si tires moltes voltes una moneda a l'aire, és impossible que mai ixca cara, el tema és atrevir-se a tirar la moneda.

També fer les coses bé, fer del grup a una pinya, i ser fidels a un estil, haurà tingut alguna cosa que veure.

I ara vaig a contar-vos una anècdota:

No és la primera volta que jo veig a Espanya passar de quarts. En l'Eurocopa del 84, als meus pares els va tocar un viatge a París per a veure la final en un sorteig que feia Gramoxone. I damunt van tindre la sort de que aquella final la va jugar Espanya.

I clar aquell estiu del 84, ma mare estava embarassada de mi. I allí vam anar els tres a París.

I segurament allà al Parc del Princeps, dins de l'úter de ma mare, em vaig cagar en el bo d'Arconada en la seua supercantada.



I segurament també, d'ahí vé la meua afició al futbol, que em fa que siga tan roïn com siga el partit, si fan futbol en televisió, jo el mire sempre.

I ara a per Russia!!

1 comentario:

Àlbert dijo...

Hola Saül!

Em va agradar molt el relat del VanBasten! Espere amb ganes els dos altres relats!

També m'ha agradat això dels peus, però no puc comentar res al respecte.

He llegit al blog d'aurora que l'últim cap de setmana de juliol està previst anar a Burriana?? Jo estaré a València del 4 al 29 de juliol, així que espere poder apuntar-me!

Un abraç, i a per Rússia!

àlbert