lunes, 22 de septiembre de 2008

Ens deixem portar

Aquest cap de setmana a Llíria ha estat genial!!!

Una paella boníssima i un sopar també boníssim, un gran pet de vesprà i de nit, picos i tripicos, banys, rondos en boles, jocs típics de quan tens 15 anys, o 8, dormir poc, shows de Monraval, Sabina, despedides d'Erasmus (se vos trobarà a faltar).

I és això, que ens deixem portar cap al terreny de David, i no cal moure'ns del xalet perquè tot cobre una altra dimensió. Plena d'exhibicionisme i d'amor!!!

Fa uns dies, vaig estar prou fotut, supose que contar la quantitat de fracasos acumulats en els últims temps i donar-me conter que allò que jo volia no anava a ocorrer, em va fer no estar tan content com sempre. A més estar sol al pis, i tindre tota la vesprada per a pensar no ajudava res.

Però la setmana passada, ja ho vaig passar molt be, i ara este genial cap de setmana, m'ha fet oblidar-me un poc de tot.
A més han ocorregut dos succesos totalment inesperats, que si més no, han servit per pujar-me la moral, que estava un poc malmesa, i per renovar l'aire, que estava un poc viciat.

Fins la pròxima. Com sempre us deixe amb un "TEMAZO".

7 comentarios:

Àlbert dijo...

Ei Saül!

Sense saber què és això que et va causar el baixó, només et puc dir que m'alegre que ara vaja tot millor!

No sé si et servirà d'alguna cosa, però jo fa no-res que m'he emportat també uns quants xascos, i es tracta de continuar tirant. No serveix de res calfar-se el cap.

Espere que eixes pràctiques en PPG vagen fenomenal a pesar de les xungues que et trobes de camí al treball!

M'ha agradat molt el "temazo", gràcies! :)

Et prenc la paraula amb això de que fareu una visita en algun moment, eh?

Un abraç!

àlbert

Anónimo dijo...

XÈEEEE Saület!
Te vam tocar per quedar a fer el botelló i despedir-me jo també...
Ara entenc a on estaveu perduts! Jo que pensava que hauries trobat algun altre xiclet de meló pegat per algún lloc...
Bueno, com sé que este blog és megallegit, aprofite la teua popularitat per despedir-me de tots vosaltres per este punt de trobada tan concurrit, que sapiau que sou de puta mare tots i que em sent molt afortunat d.haver coincidit amb vosaltres estos anys! Ahh, i esteu tots convidats per visitar-me quan vullgueu eh? ;b

Lula dijo...

No sento el temazo.

Sento que les coses no siguin senzilles, mai ho són.

A veure si pilles un wifi i podem xerrar guapu!!

Un petó.... o 2 ;)

Julián Mora Lucas dijo...

En quant et guanye la primera partida a ping-pong, vas a tornar a recaure. Així que prepara't...

Parlant de ping-pong, aquesta setmana dimecres a les 20 h. Confirma per e-mail o SMS, que el nou blog encara està en construcció.

Evidentment aquesta no és el post seriós de la setmana.

Un abraç!

JULI

Anónimo dijo...

Ei!!!Si es que Lliria cada año nos trae un espectáculo. Este año nos ha tocado al Monraval...y luego dice que el otro es un personaje...y él???Pero lo pasamos bien no?Podriamos repetir pronto no? que creo que ha quedado demostrado que no necesitamos discoteca para montarnos la fiesta, porque tenemos un DJ que es la hostia!!!hasta nos hace jugar a las sillas!!!!!

Anónimo dijo...

Solo llevo ...5dias sin veros y os echo mogollon de menos... jo!
Un besito pero de los grandes!

Julián Mora Lucas dijo...

Des de luego, ma que ets grosser i chabacano.... De lo què molt es parla, poc es té...