jueves, 2 de octubre de 2008

Perfecta

Esta nit actua Julieta Venegas en la plaça de bous, conmemorant els 40 anys que fa que el politècnic està donant pel cul als seus alumnes.

A mi m'agrada Julieta Venegas. M'agrada per abans d'adormir-me o per un dia que ploga. Però anar de concert a la plaça de bous és una altra cosa per a mi, és bufar-se i botar. Allí he vist a Bebe, a Muchachito, a Ojos de Brujo, i a Los Planetas, un altre rotllo.
Així que mentre Julieta canta, jo estaré bufant-me als Montaditos, com tants altres dijous.

Parlant de Julieta Venegas, te un disc que es diu "Nuevo y Raro" i no ha editat en Espanya, (jo m'he baixat de la mula) i que m'encanta, ple de rareses i colaboracions

Dins d'eixe disc, apareix una cançó que em fa entrar calfreds. Parla de mi, conta la història que a mi m'agradaria haver viscut...



Jure solemnement que esta entrada serà la última que parlarà de la meua no-història.

L'altre dia vaig veure escrit a una paret, (crec que dedicada als borregos qe voten al pp) un text que deia més o menys així:

"Hi ha gent que viu amb una vena als ulls, i quan se li descoloca, s'afanya en tornar-se-la a colocar bé"

Jo he viscut així (però sense votar al pp)un bon temps, sort que ara ha fet bon vent, i la vena, ha anat a parar ben lluny.

Del 7 al 10 de novembre, busqueu-me per Bruseles, oh yeah!!

3 comentarios:

Àlbert dijo...

Home, doncs no hagués estat malament vore a Julieta Venegas, l'altre dia aní jo a un concert de música tranquileta, però va ser genial.

En fi, respect! com diu el meu amic Gürkan.

No m'ha funcionat la cançó, supose que estaràs configurant-ho tot ara, sóc massa ànsias, la notícia va darrere de mi...

Últim capítol d'eixa no-història, de la qual ningú sap els detalls, però supose que tots comprenem d'alguna manera, en abstracte.

M'ha agradat molt la frase.

Parlant de frases cèlebres, el meu germà en té posada una al nick del messenger que m'ha dit ha extret del llibre Incerta Glòria, llibre que per immadur no vaig acabar en el seu dia, però que em va agradar molt. No té res a vore, però m'ha vingut ara al cap.

"Cal adoptar aquí la precaució dels metges, de no prendre el pols sense haver-se assegurat que és el del pacient que prenen i no el propi".

(suggerència per al blog de julian)

Per cert que l'altre dia vaig vore "lugares comunes" i em va encantar. Gràcies per la recomanació!

un abraç!

albert

Anónimo dijo...

bruselas?? viste en concierto a Los Planetas??

quiero volver a tener contacto con el resto del mundo...desde Canarias no se puede!!

un beso muy fuerte

espero tus próximos textos ;)

Anónimo dijo...

Al final, no sé jo si havera sigut millor anar al concert de Julieta que la nit de montaditos friki que ens arrearem, jejeje