jueves, 5 de noviembre de 2009

25

- He aprés a parlar i a escriure el castellá, i el valenciá, la llengua dels meus pares. També em puc defensar en anglés i francés, i espere que molt prompte en alemany.
- Sé dir algunes coses en xinés.
- He jugat a futbol i a escacs, combinant grans victòries amb contundents fracassos.
- He dormit al cotxe, després d'una nit de festa.
- He estudiat i viscut a Xest, on vaig fer grans amics, on vaig comensar (als ordinadors alemanys no hi ha c trencada) a ser qui soc ara.
- He aprovat EDO, EDP, dibuix i tota la resta d'assignatures de la carrera per a estar ara a un pas de ser enginyer.
- He pujat a primera amb el Industriales 2E.
- He creat un blog on expressar-me per escrit, on contar allò que em vinga de gust, on deixar correr la imaginació.
- He comensat a escriure una novela; he escrit també altres relats i fins i tot dos monòlegs.
- He anat a l'Oktoberfest, al carnestoltes de Pego, al de Vinarós, al torico, a Rafel...
- He anat de Pasqua a Benidorm, a Salou, a Alcossebre i a Eivissa i m'ho vaig passar sempre genial.
- He creuat el "xarco" per a ballar la conga, per a comprar-me una màscara del "Rey Misterio" i per a banyar-me en un cenote.
- He perdut a gent que estimava, i he sentit ràbia, impotència, desolació.
- He cantat i ballat la "manta al coll" nuet, quan estavem per baix de zero graus.
- He besat a xiques lletges, guapes i molt guapes, en algunes d'elles m'he gitat.
M'he enamorat dues voltes.
- He estat a Dublin, París, Estocolm, Budapest, Munich, Brusseles, Copenhague, Berlin (dues voltes).
- He vingut a Dresden per a construir una celda on separar emulsions microfluidiques, per a anar a un concert de "La Pegatina" per a que el fred tanque les ferides.




I encara em queden tantes coses per fer...

3 comentarios:

Nando dijo...

I jo estic super content d'haver compartit amb tú moltes de les coses bones que mentes, i d'haver estat al teu costat (i tú al meu) a alguns dels moments més durs de la nostra vida.
Felicitats (un poc avançades). Au crak.

Fati dijo...

Felicidades!!!!!!ESpero q todo vaya bien!!!Por cierto, como tú fuiste mi mejor visita, espero q cdo vaya tenga posibilidades de ganar el concurso!!!!!Muchos besos!!!!

Fati dijo...

Bueno, tú y cris, eva y carlos!!!!por supuesto!!!