sábado, 6 de febrero de 2010

Disco (jo entrevistat per mi)



-Mi: I en Dresden no hi ha discoteques?
-Jo: Sí, però no vaig.

-Mi: I com és que no vas?
-Jo: No sé,la birra és més cara i es paga per a entrar. Ja, molt poc, però no sé jo m'ho passe molt bé als nostres bars.

- Mi:Saps, hauries d'anar. Per a lligar en les discoteques no cal dir res, no cal parlar, no fa falta saber alemany. Soles somriure i ballar.
- Jo: No és qüestió de discoteques, es més actitud. Però jo no tinc eixe gen, el gen del caçador hi ha gent que el té i gent que no, i jo sóc dels que no.

- Mi: Però mai vas a cap discoteca?
- Jo: Si clar, els dilluns de Flower Power i els dijous de Chemie Fabrik molen, però ara és que tinc plaquetes.

- Mi: Però això són discoteques?
- Jo: Es podria dir que si, el Flower si és una discoteca, que fins i tot es pareix a les d'Espanya, dos pisos, dos ambients. La Chemie és una altra cosa, és barat, és diferent, per a mi el millor garito de Dresden.

- Mi: Però parlant clar, ahí folleu o que?
- Jo: Ahir ho parlàvem, està la cosa molt xunga. És això del gen que et deia abans. Però bé mantenim l'esperança, en les noves espanyoles que aplegaran ara, en millorar el nostre alemany, i si no...sempre ens quedarà Polonia
i Budapest
i Bratislava
i Praga
i Viena...

Segurament tot és una excusa per a pujar esta cançó, de l'excel·lent disc de debut de Varry Brava.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Eres un crak Saul.

noedipa dijo...

¿esto que es? Una emulación de "El loco de la colina"?? Iba Mi con el cigarrito y echándole a Jo el humo en todo el careto?

Ese gen...ese maldito gen, que hace que vayas a otro rollo, a pasarlo bien. Me suena de algo.

Julián Mora Lucas dijo...

Què curiosa la teua entrada...

No desesperes, home, si estem tots igual... Ni ací, ni allí, ni a casa, ni emancipat...

O ets feo, fuerte y formal, no si no res. Aquest món fa caguera.