miércoles, 24 de febrero de 2010

Bollywood

Esta entrada es "bizarra".

Bizarro és un terme acceptat per la RAE sols en la seua accepció de: una cualidad que denota un porte erguido, con carácter, firme.

Però és comú utilitzar el terme "bizarro" per a coses que estan fòra de la norma, extravagants, anormals, atípiques... així es parla habitualment d'"arte bizarro" o "música bizarra". No he trobat per a este terme traducció al valencià (tampoc m'he matat buscant-la).

Si utilitzem aquesta segona accepció podem dir que l'actuació de John Cobra en la gala per a veure qui anava a Eurovisió va ser "bizarra". Llàstima que RTVE haja decidit retirar els videos, no tenien desperdici.

Però no era això el que volia contar hui.
L'institut on treballe no destaca per ser molt internacional i la majoria dels meus companys són alemanys però si que hi ha alguns caps que tenen relacions en universitats estrangeres i porten alumnes d'allà.
Així el professor Ionov, té alguns estudiants rusos al seu càrrec, i no se qui, porta a estudiants de postgrau de la universitat de Bombay.

I d'estos volia parlar. Em flipen. Són tots xics, que treballen al laboratori del costat del meu, i utilitzen el mateix spincoat i el mateix elipsometre que jo, així que coincidim prou. Em flipen perquè són molt diferents, molt assossegats, molt zen...

I a més em passa que sempre que me'ls trobe, si van sols la primera imatge que em ve al cap és esta:

















O esta:



Però quan van en grup, sempre pense que en qualsevol moment apareixeran un mogolló d'indies i es posaran a fer:



Sí, és l'entrada tonta del mes. Per cert, qui em segeuix habitualment des de Roma? I molt bé qui va escriure un comentari en l'entrada anterior i es va arrepentir, les coses s'han de pensar dues voltes.

6 comentarios:

Julián Mora Lucas dijo...

El del comentari esborrat sóc jo, que sense voler vaig publicar per repetit.

Ho sent, 1 fan menys.

Au, bizarro.

Noelia (Noedipa) dijo...

Bueno, al menos ya sabemos quien escribía lo que Saül borraba, sólo nos falta saber qué escribía...jajaja.

¿has comprobado si esos también se quedan sin habla delante de una mujer?

Un besoo! se te echa de menos en el msn.

Nando dijo...

Jo el terme "bizarro" el conec del blog Renaldinhos y Pavones i, encara que no sabia massa bé el que significava, era fàcil fer-se una idea, veient als futbolistes que es referix.
El vídeo em recorda a quan estàvem a la resi de Botella a Estocolm i entrà el de Bangladesh a fer-se el sopar, amb 12 ballarines darrere. O al menys aixó és el que li diguerem a Cris :)

Anónimo dijo...

Ara mateix estic treballant en Roma. M'alegre d'haber descobert el teu bloc. Magnífic estil de redacció i respecte als temes, em senc molt identificat amb tu. Continúa així. Un abraç.

Noelia (Noedipa) dijo...

Ie Saül, orgulloso debes de estar de tus fans por el mundo! Sigo insistiendo en que me gustaría leer lo que escribía el anónimo que elinimabas...jajajaja.

Julián Mora Lucas dijo...

Mira! Un anònim més a la llista...