lunes, 2 de agosto de 2010

Les primeres coses que faré quan torne.

Tinc moltes entrades pendents. Estic a l'espera de que m'envien el resum de la visita dels enginyers químics, el monòleg del meu germà del dissabte i material gràfic del partit del Dynamo, així que mentre tot això aplega vaig a contar-vos les primeres coses que faré quan torne.

Últimament a Dresden estem melalcohòlics, paraula inventada, que sols afegeix a l'estat alcohòlic que tenim sempre la melangia de despedir als que van anant-se'n que ja comencen a ser majoria.
A mí, per sort encara em queden dos mesos, i tot i que tinc ganes d'anar a casa (ja porte 7 mesos seguits ací) he d'aprofitar este temps a tope, i acabar de disfrutar de l'estància per emportar-me un bon gust a la boca. Així, és molt probable que este cap de setmana anem uns quants a Cracovia, ja que les coses que no fem ara ja no les farem.

Però també hi ha moltes coses que es troben a faltar ací, i que vull fer en quant aplegue:

- Anar als Montaditos de Benimaclet.
- Buscar una actuació de Xavi Castillo que em vinga bé i tornar a anar a veure'l i a pixar-me de risa amb ell.
- Tirar-me un diumenge per la vesprada al sofà i tragar-me tot l'esport que facen per la tele.
- Jugar a padel.
- Menjar coses bones de ma mare. Ací, intente cuidar-me i menjar bé, però vull menjar ja, una bona fideuà, un "cuchifrito" i tot i que jo no sóc molt fan de la paella, també m'apeteix molt una.
- Cremar el Namala.
- Beure'm una Gordons en la Bierwinkel en la gent de classe.
- Anar a algun concert "del rotllo".
- Donar-li canya als monòlegs.
- Buscar treball.
- Apuntar-me a classes d'alemany per a no perdre el que he aprés ací.
- Quedar en mogolló de gent que tinc ganes de veure.
- Trobar a faltar Dresden i sobretot a la seua gent :-(

1 comentario:

Ferran dijo...

M'alegre que per fi vages a Cracòvia, ja era hora!!! Ja voràs com t'encantarà.
I ja veig que la primera cosa que faràs quan tornes és anar als montaditos. Pues ja saps a qui avisar...