sábado, 29 de enero de 2011

Arenal Sound 2011



Esta entrada és realment una invitació.

Des de l'any passat al meu poble celebren un festival de música a l'estiu. Jo m'ho vaig perdre l'any passat, però enguany espere estar per ací, així que ja tinc la meua entrada i he fet un event per a que vinguen els colegues dresdenians. Per a convidar a la resta de la gent a vindre utilitze el blog. Les entrades estan ara a preus realment econòmics (35 € abono amb dret a acampar), així que si creieu que estareu lliures, no tardeu a comprar-les perquè no tardaran en pujar.

El cartell d'enguany és molt més indie (i molt més coherent) que el de l'any passat. A mi de les confirmacions actuals (que seran aproximadament un 40% del cartell final) m'agraden especialment Russian Red, We are Standard, Vive la Fete, Varry Brava i els grups més garrapateros, La Pegatina, Bongo Botrako, Canteca de Macao i La Pulqueria.

Així que ja ho sabeu, si voleu vindre a la platja del meu poble en estiu, esta és la millor oportunitat (i la única, que la quedada anual d'enginyers químics en Burriana, si es fa, haurà de ser en el festival).

Animeu-vos i veniu. Més informació en http://www.arenalsound.com/

1 comentario:

Nando dijo...

Veig 3/4 que estaria be veure, encara que ja et dic que a tant de temps vista els enginyers químics no compraran les entrades, ni sabran si hi aniran.
Ja t'he comentat tres entrades hui, ja ho tens be. A vore quan et dura açó de l'entrada diària, que jo segueisc exactament l'ordre que vas definir: diari, esports, correu...