lunes, 14 de febrero de 2011

Històries de la puta crisi (I):

Comence ací una serie de ficció, amb la meua visió particular de la crisi. Feia temps que no escrivia res, i de sobte m'han vingut al cap dues historietes amb el tema i espere poder donar-li continuitat.

El títol de la serie és un homenatge, a aquella serie de televisió (i pel·lícula i còmic) que formen part ja de la història d'Espanya. I este primer capítol és també un homenatge, segur que abans d'aplegar al final descobriu a qui...

Estaria molt interessant en el lloc de treball que oferta, així que ací li deixe una breu descripció de les meues habilitats i aptituds:

Soc una persona pràgmatica, eminentment pràctica i clarament orientada a resultats, però si vosté vullguera també puc ser idealista. romàntic, somiador i amb idees genials.

Soc responsable, mai vaig de festa entre setmana, sempre aplegaré puntual i mai aniré a treballar amb resaca, però si és necessari que anime algun "sarao" he de dir que se ballar el Waka Waka (i cantar-lo "saminamina eh eh"), el Asereje i la Macarena, puc beure més xupitos de tequila que ningú i soc l'ànima de la festa en un karaoke (la meua preferida és "La chica de ayer" i si sap de música sabrà que no és una cançó fàcil, que el to és molt alt).

Soc agradable, sociable, amb habilitat per a treballar en equip i per a compartir idees, però si el treball requereix estar hores i hores tancat en una oficina cara a l'Autocad tirant planols de tuberies he de dir que m'encanta també el treball solitari, que sóc capaç d'aïllar-me de l'exterior, treballar amb constància i estar concentrat durant hores per monòton que siga el treball.

No m'importa viatjar, de fet m'encanta. No m'importaria tampoc canviar el meu lloc de residència, ni desplaçar-me a països arabs, encara que estiguen plens de revoltes ni al sudest asiàtic (i no, no ho faria per les putes), vaja que puc viure en qualsevol lloc del món. Això sí, si el treball requereix estabilitat i fidelitat, i no implica moure's, he de dir també que sóc un home molt casolà, que com a casa no s'està en cap lloc i que tampoc és que tinga cap interés en viatjar.

Per últim voldria dir que estic completament sà, que puc fer qualsevol activitat física, inclús si requereix molt d'esforç perquè estic molt en forma, però si li convinguera contractar a un discapacitat pel tema de les subvencions tinc un contacte a la conselleria de Sanitat que em podria conseguir un certificat amb el grau de minusvalidesa necessari.

Esperant que el meu perfil es corresponga amb la persona que està buscant, el saluda cordialment

Groucho Marx.

3 comentarios:

Nando dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Nando dijo...

Pues sí, estos son mis principios... si no le gustan, tengo otros.

Elena dijo...

El secreto del éxito es la honestidad. Si puedes evitarla, está hecho...
;)