domingo, 26 de octubre de 2008

Jo seré Berta

Jo seré Berta és el títol, del que serà la meua primera (i probablement única) novela.

Sé que hi ha molta gent que escriu molt millor que jo, però si estic escrivint és perquè sé que tinc una història entre mans que val la pena, una història senzilla, però que aplega, i una història així no es pot quedar en l'oblit.

Escriure esta novela, és una cosa molt personal. Encara que pot ser que quan l'acabe si la presente a algun concurs, és més una cosa per a mi, i per als meus amics, que per a fer-me un escriptor ric i famós.

Jo seré Berta, és una història que toca tot l'espectre dels sentiments humans, des de la felicitat plena, fins a la tristesa més absoluta. (frase per a la contraportada, jajaja).

Estic acabant la primera part (de 3), i també tinc escrit un bon tros de la segon. Calcule que podria estar acabada a la primavera de 2009. Però els lectors d'aquest blog, teniu l'oportunitat de llegir la primera part en quant estiga acabada. Com? Si deixeu un comentari en esta entrada, us serà enviada per mail, és la única manera de poder llegir-la.

Us deixe amb un fragment menudet, del primer capítol introductori:

Saps que és que la única persona que estimes, el teu únic suport a la vida, es mora al teu davant, sense que tu pugues moure un muscul per a evitar-ho? clar que no ho saps, no tens ni puta idea, ningú té ni puta idea, però jo t’ho dic, és horrible.

15 comentarios:

Anónimo dijo...

- Comentari.

Ale, envia-me-la quan la tingues, que ja me l'he guanyada.

Sabia que estaves escrivint-la, esperava notícies.

Au cacau, agarra-me-la que em cau

Anónimo dijo...

Iee iee iee jo també vull unn còpia d'eixe llibre.
Podré fer de crític, no??? que és el que mola
AUU

Anónimo dijo...

Ei Saül!
Jo tmb estic molt interessada en llegir-la, xq sé q serà molt bona, com tot el que escrius a aquest bloc.
A vore si es vem prompte
un beset

Anónimo dijo...

Una de primera part sancera de "Jo seré Berta" per favor! q vaig a perdre el fil!

Besets desde Holanda

PD: Sé que açó dels comentaris és per a comprovar quant de gent llig el teu blog!

Anónimo dijo...

EStoy deseando que llegue la primavera entonces, no para que deje de llover, ni para que haya sol y calor, si no para leer la novela del que seguro será mi escritor favorito!!(ahora ya lo es de blogs, solo le falta tener un libro)jeje

Nos vemos esta semana preparnado el viajecito a Bruselas ok???

MUchos besos!!!

Julián Mora Lucas dijo...

Bona estratègia per fer un pic de comentaris, si senyor.

¿Jo seré Berta, o Diarios de un ninfómano? ¿No li pegaria més la segona?

Bé, de tot açò només em fa una mica de pena tindre que demanar la història per correu i no en una nit amb una cervesa amb la mà. Però fes-me-la arribar quan pugues, doncs.

Pròximament, en dormiricallar:

"Beso de Judas".

JULI

Anónimo dijo...

Com a molt "Diario de un onanista" Julián, que coneguem al xicot

Anónimo dijo...

Ei!!
Al final m'has obligat a escriure't!
Jo també vull llegir-me el teu llibre, no sabia que també escrivies, eres una caixa de sorpreses!
Espere que et vaja tot b!

ja ens vegem
besets!

Àlbert dijo...

Una còpia per a la representació danesa! Et puc fer de manager-distribuidor escandinau...

Un abraç!

àlbert

Julián Mora Lucas dijo...

Tu a lo teu i 'esconde el nau'.

Mar dijo...

Si a les madrilenyes també ens pot tocar una miqueta del teu art, estaria molt agraïda de poder llegir-te (ho faig sempre que puc al teu bloc encara que no et deixe missatges).

Molts besets majete!

Noelia (Noedipa) dijo...

mira a ver Saül, envíame esa primera parte anda, y será el primer fragmento de una novela que lea en valenciá, o bueno, al menos lo voy a intentar.

Un beso muy fuerte desde Canarias, y ánimo con lo que resta de novela.

Lula dijo...

Vaja....
No tinc gaire temps per llegir però... com podria no caure en aquesta temptació?

Anónimo dijo...

Un còpia tb per a mi!

Jo tb la vull llegir!

Au nano!

Anónimo dijo...

yeee!!! k me paso unos dias sin leer esto y vamosss!!! casi me pierdo esto?? acaso ibas a dejar a tu amiga sin leer tu novela?? ya te vale! eh?? no seas así de estricto!
un besazo enorme para MI POETA!