sábado, 11 de octubre de 2008

La millor cançó de la (meua) història I

Ací comença un concurs patrocinat per este blog, i que te com a finalitat, trobar la millor cançó entre totes les que més m'agraden, o aquelles que més signifiquen per a mi.

El concurs estarà dividit en dos fases:

La primera constarà de tres eliminatories, segons els diferents estils, i hi haurà una enquesta a la dreta del blog, per votar, quina vos agrada més. Les dues més votades passaran a la gran final.

Amb això finalment tindrem 6 cançons en la gran final, i allí explicaré perquè m'agraden, que signifiquen per a mi, i es tornarà a obrir una votació per trobar la millor cançó de la (meua) història.

Este és el bloc 1: CANTAUTORS













Teniu fins a final de mes per a votar!!!

Sent que ara el blog tarde més en carregar-se, però val la pena per poder escoltar estes perles.

3 comentarios:

Lula dijo...

Ufff
Jo no soc massa de cantautors, almenys aquests que tu proposes, potser Brel, Patty Smith,.... de tota manera, sense dubtar-ho, SABINA, 'y sin embargo'.
Suposo que a mi és la cançó que més m'escau, però el concurs.. és per la teva cançó, no?


Besotes!!!

carles dijo...

Molt bona la iniciativa del concurs!

És complicat... el meu cap em diu que vote a Dylan i el meu cor que done el meu vot a Raimon. Després de pensar-ho molt crec que faré cas al meu cor i votaré al de La Costera (fica els pels de punta cada volta que la sent), així que 1+ per Raimon!

Res més, brau, enhorabona pel bloc i jo content de vore que tot et va bé. Un abraç,

Carles

Anónimo dijo...

Menuda puta lo de elegir... bufff, se puede votar a mas de una... o a todas, no??
Buena selección... alguna de ellas tb son parte de mi vida, ya sabes!