domingo, 5 de octubre de 2008

Toma moreno!!

Ja porte un mes treballant en pràctiques en PPG, i aquells que han parlat en mi ja coneixeran algunes de les peculiaritats del meu cap. Una d'elles és que és del Opus.

És un home trist, o jo el veig així. Almenys té el detall d'apropar-me a València cada dia a les 14:00 quan acabe de treballar.

Però l'altre dia en el cotxe, sense vindre a conte, em va fer una pregunta d'aquelles que dius, toma moreno!!!:

Estavem tan tranquilament escoltant la COPE com cada dia, quan de repent em diu:

- Quería preguntarte hace tiempo, ¿Tu te confiesas habitualmente?_ Jo amb la goteta de suor caent-me per la front, i un calfred per l'esquena només vaig encertar a dir:
- No, no mucho. _ Ell quasi escandalitzat va dir:
- Pero al menos una vez al año si, ¿no?_ No em quedava altra opció:
- Si claro, eso si.

La millor, ma mare, que quan li ho contava, em va dir la resposta que li havia d'haver donat:

- No, yo no me confieso, y usted, ¿se masturba habitualmente?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Maldito mentiroso!!! Si yo fuera tu jefe... te tiraba por mentiroso!!! jaja!
La verdad es k si k es una pregunta de toma moreno!
un besitoo

Anónimo dijo...

de Toma moreno es la respuesta de tu madre! Deberías presentársela a tu jefe a ver donde puede acabar una conversación entre los dos.

Buena semana!

Lula dijo...

JA,JAJ,AAAAA

mola molt ta mare!

Osti, un jefazo de l'Opus, i escoltant la COPE... espero que la feina sigui interessant i et paguin bé, xq realment t'ho estas guanyant!!

Si, home si, confesa't, confesa't...

Julián Mora Lucas dijo...

Si aquest home et parla de confessions vol dir senzillament que amaga algo tèrbol. Té la consciència intranquil·la i no pot descansar. Estrà malversant els fons de l'empresa? Estarà pensant en despedir-te i no sap com dir-t'ho? S'estarà tocant el membre baix la taula mentre pensa en la secretària perquè el seu matrimoni està desfet?

Haver-li contestat que tu et podràs confesar paiaso, fava, borratxo o, fins i tot, enamorat.

Però mai et confesaràs pecador.

JULI