lunes, 13 de julio de 2009

Una raça superior

Ja tenia raó Sabino Arana, fundador del nacionalisme basc, quan deïa que els bascs eren una raça superior... tenia raó almenys pel que fa a les seues dones, les basques.

A mi m'encanten les basques (entenent que ací estan incloses també les navarres i les riojanes).
No hi ha un motiu concret per a açò, però és incontestable que les xiques basques, són les que més m'agraden de la Península.
Tenen un atractiu especial, un aura d'elegància, un tracte menys impostat i més sincer, i solen ser guapes, amb faccions grans; llavis molsuts, ulls enormes, boques grans...
Així que no m'importaria gens que la mare dels meus fills (quantes voltes gaste esta expressió) s'anomenara Saioa,Edurne, Iratxe o Miren.

S'entén així que en Euskadi vullguen la indepèndencia. Els seus polítics hauran pensat que quan un espanyol tinga la sort de casar-se amb una basca, que almenys haja de fer paperassa, no és plan de posar facilitats.

Com a mostra, tres xiques basques Silvia Intxaurrondo, Mamen Mendizábal (que va nàixer a Madrid, però el seu cognom indica el seu origen basc) i Marta Etura.





Hi ha més gent que pensa com jo.

1 comentario:

Julián Mora Lucas dijo...

On estiga Núria Roca, que rebenten les basques...