lunes, 1 de marzo de 2010

Diferent

Tres recomanacions musicals. Tres recomanacions d'aquelles que no podreu comparar, perquè són diferents. No podreu dir sonen com..., o es pareixen a... Són tres grups que fan una música que em flipa i que no es pareix a res del que havia escoltat abans.

The lost fingers.

Estar fòra et fa conèixer gent molt diferent a tu, i junt a eixa gent coneixes els seus gustos musicals, així quan en la festa del pis de Pilar va sonar esta versió:



Em vaig quedar flipat i vaig preguntar-li de seguida que de qui era. És dels the lost fingers, que ténen dos discos de versions (l'últim en francés i el primer de cançons dels 80), que fan el que ells anomenen gipsy jazz i que sonen espectacularment bé.

S'atreveixen a versionar a AC/DC i també per exemple a Plastic Bertrand i a la cançó que sonava al principi del carrusel els dissabtes.





Varry Brava

Varry Brava està a mig camí entre la música disco italiana i el indie-pop. Dit així sòna xungo, però és música fresca i divertida i segur que els seus concerts han de ser molt divertits. En el projecte Varry Brava està involucrat Aaron Sàez de qui ja he parlat al blog.

Et regalen el seu disc de debut al seu myspace..





Els amics de les arts.

Vaig conèixer els amics de les arts perquè Lucre havia penjat al seu blog este videoclip:



Em va agradar, em va pareixer original, però no li vaig donar més importància. Fins que vaig llegir que havien guanyat el premi enderrock de la crítica al millor disc de l'any en català pel seu últim treball "Bed and Breakfast", així que vaig decidir baixar-me'l.



I ja començant per la portada és brutal. Sense dubte allò que més m'ha impactat últimament. Cançó d'autor, amb melodies modernes i fresques amb un puntet electrònic, mig pop, mig folk, lletres divertides (moltes cançons fan inclús risa), de temàtica inclassificable, senzillament genials.

Destaque tres cançons però si no vos baixeu el disc (o el compreu), us estareu perdent 10 més igual de bones:





I la meua preferida, i millor cançó de l'any en català:



Nota: No he posat els enllaços als discos, tot siga que la ministra em tanque el blog, però si trampejeu un poc es troben fàcil al megaupload.

Nota 2: Cada ç està posada utilitzant el codi HTML. No ho tornaré a fer. A partir d'ara quan actualitze des de la feina, les ç seran esses. (Clar com la paraula cançó quasi no es repeteix)

5 comentarios:

Julián Mora Lucas dijo...

Ie, figura!

Ets un envejós i no tens remei. Quan estiga a casa escoltaré els temes que ens proposes i segur que m'abaixe algun disc. Podíes haver penjat algo de la meua íntima amiga Zahara...

Com va per ahí? Se't troba a faltar per ací... A vore si et contes alguna historieta graciosa de nocturnitat, que fins i tot les meues són millors que les teues! Jajaja!

Au, cacau. A vore si parlem prompte!

Julián Mora Lucas dijo...

Jajajaaja! Però tu com eres tan fort de firmar això al blog de Z?

Quin tio... A partir d'ara el donaré però primer faré propaganda de tu també...

Au, xalao!

Anónimo dijo...

Phenomenal website!

Virtually everyone needs to get insurance at one time or another, whether it is
auto insurance, life insurance, health insurance, or homeowners insurance.
These days it is more painless than ever to obtain complimentary insurance quotations from several
companies in order to find the optimal bargain. You can also determine how to save
a lot of money in free gasoline when you obtain your insurance price quotations.

[url=http://freeinsurancequoteshq.com]Insurance price quotes[/url]
http://freeinsurancequoteshq.com

[url=http://freeinsurancequoteshq.com/life/term-life-insurance-price-quote.html]Term life insurance price quote[/url]

http://www.idea2result.com/

Noelia (Noedipa) dijo...

jajajajajajajaajjaajaajaja. Hoy tengo el día cotilla, así que tras leer el 2º comentario de Julián, me he esmerado por ponerme al día en el asunto (blog de Julián y alguno más que ha sido necesario) hasta encontrar el susodicho comentario. Y repito, JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJA.

Muy bueno Saül, muy bueno. Ahí coronándote. A ver si lo lee y te deja un comentario a ti también. Si no...no habrá habido triunfo.

Un beso!

Julián Mora Lucas dijo...

Qué tía la Noelia... Cómo husmea por ahí hasta dar con el hueso... Jajaja!