miércoles, 10 de marzo de 2010

White Russian

El White Russian és un cocktail (i pel que he desscobert una varietat de cogolls de marihuana, encara que no vé al cas). Als més frikis (si, és friki haver vist moltes voltes la peli) us sonarà perquè és la beguda que beu el protagonista de la peli "El gran Lebowsky".

Es prepara amb uns quants gels, 5 parts de vodka, 2 de licor de café i 3 de llet. El licor de café més habitual si el voleu preparar en Espanya és Kahlua o Tia María. Esta preparació és segons la wikipedia, si el trobeu molt fort sempre podeu tirar un poc menys de vodka i un poc més de llet.

Esta és la seua apariència:


I este un video explicatiu de la seua preparació. Crec que no és necessari fer tantes gilipollaes com fa este barman.



I com no, aquest cocktail és la beguda més característica del Lebowsky, eixe garito del que ja he parlat moltes voltes al blog.
Jo encara no l'havia tastat mai, però fa dos divendres era la nit de l'aniversari de Alba. La festa va ser en el keller (soterrani, pero me mola la paraula en alemany) de Carlos. És un lloc genial. El tenen dins del seu propi pis (un baix) i diu que era una antiga carnisseria, de fet, encara conserva el pal on es penjava la carn per a secar-la i es pot veure el forn, on ell conta que a més del ossos dels animals, segur que va tindre altres utilitats durant la segona guerra mundial. Jo preferisc no pensar-ho.
Puix este soterrani tindrà una capacitat per a unes 25 persones, i està preparat per a les festes i acondicionat com un garito. Te una bola típica de discoteca, un disc que gira fent llums de colors, un ordinador amb molta música i un programa per a punxar, i dos altaveus. És com tindre un pub dins de casa. Superavem ampliament l'aforament del local i vam estar allà donant-ho tot fins a les 7. Era bona hora per anar a dormir, però no... encara vam passar pel Lebowsky.
I Carlos estava emperrat en fer-se un White Russian, i ja l'hora que era, jo també em vaig animar. Pensava que no m'anava a agradar (la mescla vodka-llet no prometia molt) però sorprenentment està boníssim, molt dolcet, un regustet molt bo, em va encantar. Es més, totes les visites estaran obligades a passar pel Lebowsky i tastar-lo.

Eixe dia em vaig quedar amb Stefan i amb Pilar la veterana tancant de nou el Lebowsky, i sóc l'únic dels meus colegues que l'ha tancat dues voltes. Així que prengueu exemple i disfruteu molt de les falles, que em fa molta ràbia no poder estar ahí.

Encara que, em vaig a passar les falles entre Bratislava, Viena i Budapest, com a pla alternatiu no està malament.

5 comentarios:

AURORA dijo...

1er: com a licor de café, podria utilitzar burret?

2on: un poc xungo lo d'estar de festa en un subterrani que antigament era una carnisseria i que, possiblement, el forn de la qual es va utilitzar per a saber que coses durant la segona guerra mundial.

3er: un super pla el teu pla alternatiu a falles.

Disfruta cabrón!

Besets!

AURORA dijo...

Per cert, jo que no soc massa de beure alcohol, he descobert els cocktails (mai es tart), i m'animaré a provar el White Russian, sols que no serà en el Lebowsky, però quan el prove t'avise.

Nando dijo...

Pues aixó té pinta de que ho probe i estic cagant una setmana.
Aquestes Falles pense donar-ho tot, per enguany i per l'any passat. Tú pasa-ho be al viatje, i si vas als banys termals de Budapest, que jo no vaig poder anar però m'han dit que estan molt xulos, ves amb compte que a la mínima que et despistes t'ho furten tot.
Lamente decepcionar-te amb les meues entrades. Encara que dir que una entrada duia en llista d'espera 6 mesos no ès dir molt, tenint en compte que actualitze una vegada al mes.
Jo, com no sòc tan cabró com tú, et dirè que ja tinc a les meues mans "Yo estuve allí" i que el pròleg em va molar molt, encara que a ratos no em resultava difícil imaginar-te xuclànt-li-la a Juli, de la pilota que li fas.
Jo ara mateix em pire a Portugal a veure a la meua germana. Ja ho contarè al blog.
Au!

Julián Mora Lucas dijo...

Ie, ja val de fer apologia del tancament del Lebowsky a les 9 del matí, no? Que no saps fer altra cosa? Que no hi ha més garitos per anar-hi?

El White Russian eixe queda molt gorrino, però a mi les gorrinaes m'agraden i de ben segur que m'aficionaria a d'ell.

Mira, veus? Ja tens ahí un fidel seguidor que reconeix que el millor del llibre és el pròleg. Encara que jo no puc llevar-me del pensament el beset que em va fer Zahara. Mmmm...

Mal viatge et vas a pegar, cabró. No la lies per ahí, que et tancaran a algun cuartelillo o Kellerchen.

1 abraçada!

Nando dijo...

Juli, lo del "seguidor que reconeix que el millor del llibre és el pròleg" espere que no vaja per mi, perque no és així. El llibre en sí li pega mil voltes.