lunes, 10 de mayo de 2010

Vaja setmaneta!



Vaig a utilitzar el títol del mític programa de la televisió autonòmica basca per a descriure com ha estat la meua última setmana ací.

Tot continua bé, però m'han passat dues xicotetes putaes, que sense passar d'anècdota, ja que hi han coses molt pitjors, m'han fotut realment.

Estos incidents van començar el dimecres passat. Vam viure una vesprada genial, ja que vam anar a jugar al paintball a Heidenau. El camp de joc estava en el soterrani d'una fàbrica abandonada, i ple d'obstacles en un aire tètric. Era com tot ací a Dresden un poc improvisat, no hi havien monos per a tots, i jo que anava preparat en xandall, vaig ser un dels que va jugar a pel. Després de dues hores de diversió, alguns morats i molt cansat aplegava a casa passades les 11 de la nit. Per a no embrutar-ho tot, vaig entrar directament al bany, em vaig dutxar i després vaig deixar la roba completament pintada dins la banyera, a remulla. Tot correcte, excepte el detall que no havia tret el mòbil i la cartera dels pantalons. Van eixir una horeta després completament empapats, el mòbil no s'ha pogut recuperar, mentre que a la cartera no va haver pèrdues destacables (un bitllet de tramvia). Primera putada.

Pitjor va ser el que em va passar el dissabte. Hi havia festa en el pis d'Alba. Vam estar veient el futbol en casa de Carlos i després vam acudir a la festa. Com en totes les festes en pisos alemanys t'has de llevar les sabates abans d'entrar, i això vam fer. La festa va estar bé, la casa és gran, xula, té futbolín, va vindre gran quantitat de gent, vaig posar una estoneta la meua música i em vaig bufar prou, tot bé fins que a l'eixida, cap a les 5 del matí i en direcció al Lebowski...les meues sabates no estaven. No era a l'únic al que li passava, una francesa s'havia anat abans amb unes sabates d'Alba.En lloc de les meues sabatilles que molen molt hi havien unes fetes pols que segur eren del que es va emportar les meues...un fill de puta. Prenent-m'ho en humor puc dir que les meues noves sabatilles em donen un toc "grunge".

Espere que esta ratxeta acabe ja i no vos haja d'informar de més contratemps...

4 comentarios:

Julián Mora Lucas dijo...

Jaaaajaja! Què fort lo de les sabates!

Per si et servix de consol, 3 dies tenia jo el cotxe que m'he comprat (Astra de segona mà), i ja m'han furtat l'embellidor del retrovisor i l'antena. Quins fills de p....

1 abraç!

Noelia (Noedipa) dijo...

jajjajjaaa, tú lo has dicho Saül, hay cosas peores. Además, piensa que a ti al menos te sirve para sacar un buen post, otros no tienen esa suerte...

Queremos una foto de las nuevas zapatillas!!!!!


Un besoo!

Fati dijo...

seguro q una rusa no te las puso formando un trenecito de camino a la cocina????

Ferran dijo...

Jajaja

Tu sempre pensa que et riuràs temps després quan t'enrecordes d'això.

I ja saps que en la pròxima festa pots canviar les sabates q t'han deixat per unes altres (segur que al que t'ho va fer li farien el mateix)