lunes, 28 de junio de 2010

200 - 5 = 195

He publicat una enquesta a la part dreta del blog.

Esta és l'entrada 195. Per a celebrar l'entrada 200 del blog volia fer alguna cosa especial. I he decidit que per primera volta sigueu vosaltres els lectors els que escolliu de que vaig a parlar.

Com fer-ho? L'entrada 200 es pareixerà a una d'estes tres:

Introspecció

En maig de 2009 vaig contar moltes coses sobre mi, vaig posar per escrit els meus pensaments, vaig explicar coses que segurament molta gent no sabia. Però clar, encara queden moltes coses per contar, i pot ser que a algú l'interese que repeteixca esta introspecció, més d'un any després, i després de viure ja molts mesos a Dresden. Si és així, vota per introspecció.

El 160

En gener de 2009, jo anava cada dia a treballar a PPG amb l'autobús 160. Inspirant-me en aquells viatges vaig escriure un relat curtet, que va tindre prou acceptació. Ara també utilitze molt ací a Dresden el transport públic, i crec que pot donar prou de joc per a una entrada. Si t'agradaria que fòra la 200, vota per ella.

Inconformista

En octubre de 2008 vaig escriure la tercera part d'una serie de poesies, on basicament me cague en tot, en tot allò que no m'agrada vaja. En esta tercera part estan els enllaços a les dos primeres, per si a algú li interessen. Any i mig després tinc moltes coses noves per a cagar-me en elles, així que si vols que ho faça en l'entrada 200, vota per esta opció.

Teniu aproximadament 20 dies per a votar, que és el que normalment tarde en escriure quatre entrades. El vot es com sempre anònim, però com sempre també podeu explicar als comentaris que haveu escollit i perquè, o inclús proposar un altre tema.

1 comentario:

Anónimo dijo...

hay que contar cuentos :)