lunes, 7 de junio de 2010

Casualitat



Entres en un univers que coneixes. Et sonen eixes formes, eixe tonteig, eixos ulls que miren com volent que els perdones, que et diuen que no és possible. Eixos morros que voldrien fer-te mil coses i que no poden, i no pots exigir perquès, ni fer preguntes, és com és i ho deus entendre.

Els efluvis etíl·lics són els pretextes preferits, el subterfugi, el buit de llei...però no et consolen; no pot ser nomès el pet, prefereixes creure. No és el pitjor de totes formes, és pitjor que utilitzen pretextes com el període o simplement l'estiu...ens creuen imbècils.

I que pintes tu mentre? Res. Eres el tècnic de so, o el director escènic que eixen en els títols de credit en el temps que tothom fuig del "cine". Mires enrere i et sorprens de no instruir-te, de que les experiències precedents no et serveixquen de res. Però potser és que no es pot fer res, és molt difícil fugir si t'escullen.

De totes formes, és diferent este moment. No es veuen propòsits dolents, ni intencions ocultes, inclús estic convençut que tot és sols casualitat.


Nota: he arreplegat el guant que sense saber-ho em va llençar Alberto, ja que el text no té cap lletra "a", excepte a l'última paraula.

3 comentarios:

Nando dijo...

ELles manen. I si una t'escull, no pots fugir, com dius. Ademès, com diu Botella: "quan este s'empina, este s'agatxa" (senyalant el piu al primer "este", i al cap el segon "este").

No sè si he entès l'entrada del tot; a mi em du a deduïr que t'han tornat a fer la 13-14. I no serà l'última vegada que li passa a algú.


Però dins del que cap, són eixes coses que et trauen de la monotonia, i aixó sempre és bo.

1 abraç

Julián Mora Lucas dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Julián Mora Lucas dijo...

En primícia en aquest blog.


AUNQUE TÚ NO LO SEPAS

Aunque tú no lo sepas he velado
mirándote crecer, flor del desierto,
ni muy lejos de ti, ni muy al lado,
con un ojo cerrado y otro abierto.

Aunque tú no lo entiendas, ya no aguanto
esclavo de mi edad, de tu frescura,
y mi boca, sellada a cal y canto,
clama romper su voto de clausura.

Aunque tú no lo intuyas, me hace añicos,
que, mientras juego a ser tu consejero,
te desgasten los labios otros chicos.

Aunque tú no lo esperes, yo si espero
metiendo en tus asuntos mis hocicos
a que me quieras como yo te quiero.


1 abraç.