sábado, 7 de noviembre de 2009

25 (II)

Hi han nits que s'han de contar. (El 3 és confidencial, germans)

1 - Jo m'ho olorava, però de totes formes s'agraeix que la gent es curre excuses, i et faça una festa sorpresa, me va alegrar molt. A més ho van encertar mogolló amb els regals: una camiseta de la peli "El gran lewoski", en honor a l'últim bar que tanca en Dresden, una botella de Jagërmeister (que obviament va caure anit) amb dos gots de xupito, uns calçotets rojos molt del meu estil jaja, i el regal que més il·lusió em va fer, un semesterticket escanejat, que encara s'ha de millorar, però em servirà per a viatjar al tramvia amb més tranquilitat, i poder fer les excursions per la zona sense haver-me de rascar tant la butxaca.
Em va fer molta il·lusió que em montaren tot això, perquè ells són un grup molt homogeni, es veuen tots els dies a la mensa, i queden quasi tots els dies de nit també. Jo no puc eixir totes les nits, ni dine a la Mensa, així que irremeiablement acabe perdent-me moltes coses. Per això encara vaig agrair més que s'enrecordaren de mi, que celebraren el meu cumple com el de ú més (sé que per a ells soc ú més), i estic hui molt content.

2 - Per agrair la festa sorpresa jo no podia fer altra cosa que el "show del pantalón tobillo". Si, ha tardat un mes i 8 dies en aplegar, però ja els meus colegues d'ací el coneixen. Així vam estar en l'habitació de Dani on era la festa ballant la conga, el sususuave, camarero, i totes les parides que sabeu que tant m'agraden a mi.

3 - I quina millor forma d'acabar la nit del meu aniversari que a comisaria?

Intent de robatori d'una bici. Eixe és el delit que se'ns imputa. Els policies, que van acudir al lloc del sinistre ràpidament, i van cridar reforços fins a que eren uns 10 en dues furgonetes, no sé molt be en quin criteri, van decidir que del grup de uns 12 que erem, 5 erem culpables, i els altres testimonis. Jo, en la sorteta que tinc era delinqüent clar, jaja.
Ens van tindre com dues hores en comisaria, utilitzant a Julia (que es bilingüe), per a fer la nostra declaració, fins que finalment van decidir que haviem de pagar una multa de 50 euros entre els 5 delinqüents, i no hi hauria judici.
Ens van fer bufar, perquè dien que ens serviria com atenuant, i aquest va ser el resultat:
1ª Marta: 1,51 (flipa). 2on Dani: 1,2 3er Jose: 0,92 4rt Saül: 0,9 5nt: Àngela 0,2

Dani no va quedar content amb la decissió final, i va voler fer declaracions; va escriure una fulla sencera que es convertirà en un document mític per a nosaltres enguany, i que després quan vam per fí eixir de la comisaria i vam anar a una cuina de Sant Peter's a menjar pasta no ens cansàvem de llegir. La hòstia!
Moralitat (moraleja en castellà): si intentes robar un bici o fer broma amb el tema, que no siga a Hauptbahof on hi ha càmeres)

Mai oblidaré este aniversari, gràcies dresdenianos!!!
P.D. Fotos i videos molt prompte en tuenti i facebook.

4 comentarios:

Unknown dijo...

Jajajaja, 25 felicitats!! ja van eixint les Saülades...
Un bes!

Fati dijo...

¿a quién se le ocurre robar una bici???si es q...jejeje

Julián Mora Lucas dijo...

Sona difícil de creure, però més o menys a la mateixa hora que tu estaries furtant la bici, el mateix divendres 6 de novembre, un colega m'estava contant la seua millor anècdota Erasmus i també acabava en una nit de comisaria per un intent de robatori de bicicletes.

Què et pareix la coincidència, eh?

Enhorabona per la teua consagració i pel pantalón-tobillo. Ara, a la següent nit que tingues problemes amb la llei, deixaré de riure-t'ho i pensaré que estàs capullo.

Ale, i dels que et feliciten des de la teua terra, no digues res.

Au, cacau!

Nando dijo...

1 mes i pico per a fer el pantaló tobillo? Jo vaig tardar 3 díes a l'Erasmus.
Gay

Ah, per molt que les xiques ho metabolitzen de manera diferent (ja ho va explicar la famosa xica del "callejeros", aquella que tenia algo estrany al cap) per a mí t'ha guanyat a beure una xica.
Gay

El III puc imaginar-me el que és. Ja ho confirmaràs, i deixarè de dir-te gay.