domingo, 11 de abril de 2010

Bratislava - Viena - Budapest (IV i últim)

Los austrohúngaros

Abans de tindre clar que ens anàvem a dedicar a la música, la nostra vida no era fàcil, dormíem als bars



o tirats per qualsevol racó:



Però ara ho tenim clar, la gent que vam anar al viatge hem pensat en formar un grup de música. Hem decidit ja el nom del grup: "Los austrohúngaros". També ens hem fet les fotos per a la portada i el llibret on van les lletres de les cançons del nostre primer disc.






I també tenim clar el nostre estil musical. Encara que per el nom del grup pareix que anem a fer un pop rotllo del que els agrada als "gafapasta" nosaltres anem a tirar més per la música popular:



Molt agrait a Lara, autora del video i les fotografies.

1 comentario:

Nando dijo...

M'han molat els teus resums, perque he anat recordant el mateix viatje que vaig fer ara fa mès o menys un any, al que tenia pensat dedicar-li una entrada, però mai vaig arribar a fer-ho.
Ultimament em costa escriure, de fet fa mès d'un mes que no fique ninguna entrada nova, fins i tot m'està costant ficar-te aquest comentari. Però he de llevar-me de damunt aquesta gossera que tinc per a tot, que m'han donat una sorpreseta amb el projecte i he de ficar-me les piles.
Au cacau