jueves, 8 de julio de 2010

Habemus serie

En esta entrada que vaig escriure en febrer, contava que m'havia acabat Dexter i que estava pensant quina serie veure.

Des d'aquell dia he continuat veient capítols de The Big Bang Theory, que sempre m'entreté i he vist la primera temporada de Los Soprano, que tot i reconèixer que està ben feta, no m'ha acabat d'enganxar, encara que segurament la reprendre algun dia perquè tot el món diu que la primera temporada és com una introducció i és més avorrida que la resta.

Però per fí tinc una serie que m'encanta per presentar-vos, hui m'he acabat la primera temporada de Breaking Bad:



El de la foto és Walther White personatge principal de la serie, i és un puto crack. A l'altura de Dexter Morgan, un personatge amb mil matisos, que com Dexter porta una doble vida i és simplement genial. També els personatges secundaris estan molt currats i els guions són extraordinaris, molt, molt ben escrits.

No vull dir res de l'argument perquè crec que és millor disfrutar-la sense saber-ne res. Sols comentar que té dues temporades, la primera que és la que jo he vist de sols 7 capítols és molt bona, però els meus colegues d'ací que han vist la segona diuen que és encara millor, així que la començaré de seguida. A més la serie ja ha renovat per una tercera, que començarà en 2011.

I per acabar dir sols un detall: la serie té molta química, i això és bó si eres un enginyer químic.

Mireu-la hòstia, que val molt la pena!

1 comentario:

Julián Mora Lucas dijo...

És oficialment ja la meua recepta contra l'estiu!